اجرای حکم اعدام «ماهان صدرات» متوقف شد

وکیل ماهان صدرات گفت: موکلش ماهان صدرات از اعدام نجات یافت و اجرای حکم متوقف شد.

اجرای حکم اعدام «ماهان صدرات» متوقف شد

 وکیل مدافع ماهان صدرات، متهم اغتشاشات اخیر ادعا کرد که موکلش ماهان صدرات از اعدام نجات یافت و اجرای حکم متوقف شد.

بیشتر بخوانید: تصاویری از «ماهان صدرات»، جوان معترض محکوم‌ به اعدام

عباس موسوی، وکیل ماهان صدرات که اخیرا خبر تایید حکم اعدامش در دیوان عالی کشور منتشر شده بود، در حساب اینستاگرام خود نوشت: «با عنایت دادار جان آفرین و با دور اندیشی و ژرف‌نگری قضات محترم شعبه نهم دیوان عالی کشور و به برکت دعای مردم نجیب، شریف و دلسوز این سرزمین، موکل: «ماهان صدرات» از اعدام نجات یافت و قرار توقف اجرای حکم او مستند به درخواست اعاده دادرسی و موافق ماده ۴۷۶ ق.آ. د. ک صادر شد.

اطلاعیه دیوان عالی کشور درباره حکم اعدام «ماهان صدرات»

روابط عمومی دیوان عالی کشور از توقف حکم اعدام ماهان صدرات خبر داد.

به گزارش عرشه آنلاین به نقل از روابط عمومی دیوان عالی کشور، درخواست اعاده دادرسی متهم ماهان صدرات مرنی نسبت به رأی صادره دادگاه انقلاب در اجرای ماده 474 قانون آیین دادرسی کیفری در شعبه نهم دیوان عالی کشور ثبت و اصول پرونده محاکماتی نامبرده جهت رسیدگی و بررسی تقاضای ثبت شده از دادگاه مربوطه مطالبه شده است.

ضمناً در اجرای ماده 476 قانون مذکور قرار توقف اجرای حکم اعدام تا حصول نتیجه از دیوان عالی کشور صادر شده است.

لازم به ذکر است، عباس موسوی، وکیل ماهان صدرات در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی نوشت: با عنایت دادار جان آفرین و با دور اندیشی و ژرف‌نگری قضات محترم شعبه نهم دیوان عالی کشور و به برکت دعای مردم نجیب، شریف و دلسوز این سرزمین، موکل: «ماهان صدرات» از اعدام نجات یافت و قرار توقف اجرای حکم او مستند به درخواست اعاده دادرسی و موافق ماده 476 ق.آ. د. ک صادر شد.

منبع: مدارا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 59805

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر