نماینده چهابهار: چالش ها را گشت ارشاد ایجاد کرد | پیشنهاد استفاده موثر از مولوی عبدالحمید در کشور

نماینده چابهار گفت: ببینید! ما متأسفانه این نکته را هم باید قبول کنیم که کشور ما دشمنان متعدد خارجی دارد و این دشمنان هم بیکار هم نشسته‌اند و حساب شده کار می‌کنند اما باز تعبیری را حضرت آقا دارند که می‌گویند، «مگس بر روی زخم می نشیند؛ اگر زخمی نباشد عرصه‌ای برای فعالیت ندارد».

معین الدین سعیدی نماینده چابهار به جماران گفت: اینکه زخم‌ها و سوءتدبیرهای خودمان را به دشمنانمان نسبت دهیم، یکی از ضعف‌های ما است. در دوقطبی‌سازی فضای کشور که این اتفاق رخ داد، بسیاری از مدیران و مسئولان اشتباه کردند.

سعیدی افزود: این چالش‌ها را موضوع گشت ارشاد ایجاد کرد؛ مبنای شرعی و قانونی‌ این گشت چیست؟ چه چیزی از ما گرفته و چه چیزی به ما داده شد؟!

وی اظهار کرد: در این شرایط همان طور که بزرگان کشور تأکید دارند همه باید وظیفه‌مان اتحاد و انسجام باشد که بتوانیم به سلامت از آن عبور کنیم.

معین الدین سعیدی نماینده چابهار: دعوت مولوی عبدالحمید به حضور در پای صندوق‌های رأی بسیار تأثیرگذار بوده است.

حضور ایشان همواره در برابر جمعیت‌های تندرو که می‌خواستند به مطالبات خودشان از راه‌های غیرقانونی برسند بسیار سخت بوده است.

همواره مردم را تشویق می‌کردند که مطالبات شما که مطالبات به حقی است و باید از اهرم‌های قانونی و مجاری قانونی آنها را پیگیری شود.

مردم و گروه‌های متعددی از ایشان سوال می‌پرسند که ما در مقابل شما سکوت کردیم، اما چرا پاسخی نمی‌بینیم؟! بنابراین، ایشان هم تحت فشار هستند و بعضا شاید انتظار تندتری داشته باشند.

با همه این‌ها من معتقدم که در شرایط فعلی کشور حضور و آوازه ایشان غیر از یک سری موارد خاص آوازه امیدبخش و وحدت‌آفرینی است.

منبع: جماران

دیگر رسانه ها

کدخبر: 58445

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر