رد مطالب منتسب به رهبر انقلاب در بولتن‌های فارس | واکنش یک منبع مطلع

خبرگزاری دولت از قول یک منبع مطلع: مطالب منتشر شده در فضای مجازی به عنوان مطالب مندرج در بولتن‌ها و انتساب آنها به رهبر انقلاب ‌‎‌فاقد اعتبار است / مطالب مذکور بدون طی کردن مراحل صحت‌سنجی و صرفاً با هدف جمع‌آوری شنیده‌ها و شایعات در اختیار معدودی از افراد قرار داده شده

رد مطالب منتسب به رهبر انقلاب در بولتن‌های فارس | واکنش یک منبع مطلع

ایرنا، خبرگزاری رسمی دولت نوشت: در پی انتشار اخبار و نقل‌قول‌هایی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در فضای مجازی به عنوان مطالب مندرج در بولتن‌های غیر رسمی، یک منبع مطلع به ایرنا خبر داد مطالب منتشر شده و انتساب آن‌ها به معظم‌‎‌له فاقد اعتبار است.

بعد از هک خبرگزاری فارس، وابسته به سپاه پاسداران، ویدئوها و مطالب گسترده‌ای درباره این خبرگزاری منتشر شده است. اخیر یک بولتن منتشر شده که گفته شده توسط مسئولان این خبرگزاری برای مقامات ارشد نظام تهیه شده بود.

با استناد به این بولتن، مطالبی به رهبر انقلاب نسبت داده شده و به نقل از ایشان اظهاراتی در خصوص اعتراضات اخیر و امام جمعه اهل سنت زاهدان منتشر شده است.

خبرگزاری فارس نیز حمله سایبری و برخی محتوای این بولتن را تائید کرده است.

حالا خبرگزاری‌های رسمی در متنی شبیه به هم به نقل از یک منبع آگاه، این مطالب را فاقد اعتبار دانسته‌اند.

تسنیم، ایسنا و ایرنا نوشته‌اند: در پی انتشار اخبار و نقل‌قول‌هایی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در فضای مجازی در قالب عناوینی، چون بولتن غیررسمی، یک منبع آگاه گفت: مطالب منتشر شده و انتساب آن‌ها به رهبر معظم انقلاب اسلامی فاقد اعتبار است.

این منبع آگاه تصریح کرد: به اذعان دست‌اندرکاران تولید این جزوه‌ها، مطالب مذکور بدون طی کردن مراحل صحت‌سنجی و صرفاً با هدف جمع‌آوری شنیده‌ها و شایعات مطروحه در فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و محافل رسانه‌ای، جمع‌آوری و در اختیار معدودی از افراد قرار داده شده است بنابراین هیچ‌گونه اعتبار و ارزش اسنادی ندارد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 57110

ارسال نظر