انتقاد فرمانده سپاه از جشن برای شکست تیم فوتبال: اهمیتی ندارد/ منت مردم را می‌کشیم و نازشان را می‌خریم

سردار سلامی در فارس گفت: تمام‌شکوه و عظمت یک‌کشور، بر امنیت استوار است و دشمن همین را نشانه گرفته و نمی‌خواهد آسایش و آرامش برای این مردم باشد و از رفاه مردم ناخشنودند.

انتقاد فرمانده سپاه از جشن برای شکست تیم فوتبال: اهمیتی ندارد/ منت مردم را می‌کشیم و نازشان را می‌خریم

سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی در نخستین جشن جهاد آبرسانی به ۱۱۰ روستای استان فارس و آئین بهره‌برداری از ۶۵۶ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی سپاه فجر فارس، گفت: با بشارت به فارس پهناور، سرزمین معرفت، حکمت، ادب و فلسفه و دیار شهیدان آمدیم، یک ماه پیش مردم شیراز با روحی از معرفت و ایمان، شهدای حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ تشییع کردند و اینقدر این حضور پرشور بود که مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان از این حضور یاد کردند.

وی با یادآوری اینکه آبرسانی، کاری ابوالفضلی است، تصریح کرد: سقایت و آبرسانی کاری خدایی است و آنقدر عظمت دارد که در این راه، سقای سپاه امام حسین (ع) برای این‌کار، چنین جانفشانی می‌کند. امروز در یک اقدامی کاملا هماهنگ مسئولان کشوری و استانی، توانسته‌اند به بخشی از وعده خود به مردم وفا کنند.

سردار سلامی با اشاره به اینکه فقر و فحشا وعده شیطان است، تاکید کرد: امروز معنای این جمله را در سراسر دنیا می‌بینیم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره دشمنی همیشگی دشمنان و سردمداران استکبار تصریح کرد: مشاهده می‌کنیم که آن‌ها که نمی‌توانند پیشرفت ایران اسلامی را در دنیا ببینند، بذر فتنه را در قلوب جوانان می‌افکنند و حتی امروز در شکست تیم فوتبال ایران به نیابت از این دشمنان در کشور جشن می‌گیرند، اگرچه برای ما اهمیتی ندارد. تمام شکوه و عظمت یک کشور، بر امنیت استوار است و دشمن همین را نشانه گرفته و نمی‌خواهد آسایش و آرامش برای این مردم باشد و از رفاه مردم ناخشنودند.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه ریشه ناخشنودی دشمن، این است که نمی‌تواند پیشرفت ایران اسلامی را ببیند، گفت: ما معتقدیم امنیت باید همراه با پیشرفت، آسایش و آرامش باشد و ما در این راه تلاش می‌کنیم.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه پروژه‌های امروز، هم فرهنگی، هم عمرانی، هم مذهبی و هم ورزشی است، تاکید کرد: فضیلت باید در تمام جلوه‌های زندگی ما جلوه‌گر باشد.

وی از مسئولان استان فارس خواست تا فارس و شیراز که شهری شناخته شده در جهان به فرهنگ، هنر، تمدن، معرفت، فلسفه و علم است، را به پرچمداری تبدیل کنند.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه تا پای جان پای مردم و این نظام و مملکت می‌مانیم، تصریح کرد: با جوانان فریب‌خورده و دست در دست هم بر روی دشمن ایران اسلامی و این مردم عزیز شمشیر خواهیم کشید. بچه‌های بسیج و سپاه از خود این مردم هستند، ما منت مردم را می‌کشیم و نازشان را می‌خریم و عزیز بودن این مردم، آرزوی ماست؛ اجازه نمی‌دهیم کسی آرامش این مردم را به هم بزند، آرزو می‌کنیم که هرچه درد و بلای این مردم است، به ما بخورد.

منبع: تسنیم

دیگر رسانه ها

کدخبر: 57095

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر