سردار کوثری رسانه های معاند را تهدید کرد

سردار کوثری گفت: عاملین اصلی که از بیرون به فریب خوردگان خط می‌دهند و آن ها را تحریک می کنند تا در جامعه ایجاد ناامنی کنند، قطعاً بدانند که عاملان سر سپرده آن ها در داخل محاکمه می شوند و به سزای اعمالشان خواهند رسید.

سردار کوثری رسانه های معاند را تهدید کرد

اسماعیل کوثری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره حوادث اخیر گفت: برخی وابستگان به بیگانگان و عاملان سرسپرده آنان در داخل و همچنین برخی جوانان فریب خورده خیال می کنند، می توانند با ایجاد ناامنی، اغتشاش، آشوب و خراب‌کاری کاری از پیش ببرند. این ها باید بدانند ملت و مردم ما در دفاع مقدس در برابر تمام دنیا ایستادند و اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور در اختیار دشمن بماند. بخش هایی از گفت و گوی کوثری را در ادامه می خوانید:

روزی یقه رسانه‌های معاند فارسی زبان گرفته خواهد شد این رسانه‌ها در تلاش هستند تا با دروغ‌پراکنی و شایعه‌سازی در جامعه ناامنی و آشوب ایجاد کنند اما باید بدانند که ما این ها را رها نخواهیم کرد و به سزای اعمالشان خواهند رسید.

عاملین اصلی که از بیرون به فریب خوردگان خط می‌دهند و آن ها را تحریک می کنند تا در جامعه ایجاد ناامنی کنند، قطعاً بدانند که عاملان سر سپرده آن ها در داخل محاکمه می شوند و به سزای اعمالشان خواهند رسید.

دشمنان می دانند از راه جنگ سخت هیچ غلطی نتوانستند بکنند در حالی که همه دنیا دست در دست هم داده بودند؛ الان از این طریق وارد شدند تا در جامعه ناامنی، هرج و مرج، اغشتشاش و آشوب ایجاد کنند، ولی باید بدانند که ملت ما ۴۳ سال در جهت صیانت از اهداف و احکام الهی مصمم و محکم است و از این پس هم در برابر اقدامات و تحرکات دشمنان ایستادگی خواهد کرد تا دشمنان از کرده خود پشیمان شوند.

 

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 56714

ارسال نظر