سردار جلالی: هرکس با رسانه دشمن همکاری کند، مسئول خون‌های ریخته‌شده جوانان است

سردار جلالی گفت: گفت: رسانه‌های وابسته به جریان ارتجاع در منطقه در حالی خود را مدافع زنان در ایران نشان می‌دهند که هنوز در این کشورها حق رانندگی برای زنان یک تابو محسوب می‌شود.

سردار جلالی: هرکس با رسانه دشمن همکاری کند، مسئول خون‌های ریخته‌شده جوانان است

سردار غلامرضا جلالی در این پیام با تاکید بر اینکه امروز هدف اصلی از پروژه اغتشاش در ایران کاملا آشکار و رسوا شده است، گفت: رسانه‌های وابسته به جریان ارتجاع در منطقه در حالی خود را مدافع زنان در ایران نشان می‌دهند که هنوز در این کشورها حق رانندگی برای زنان یک تابو محسوب می‌شود.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه هدف اصلی تروریسم رسانه‌ای وابسته به دشمن تضعیف ایران است و این موضوع در سخنان مگوی مزدوران رسانه‌ای دشمن نیز افشا شده است، اظهار کرد: هر ایرانی که امروز با این رسانه‌ها همکاری می‌کند باید بداند که مسئول خون‌های ریخته‌شده جوانان است و مصداق کامل «وطن‌فروش» محسوب می‌گردد.

جلالی در این پیام همچنین با اشاره به دستگیری گسترده عوامل داعش در ایران از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) آورده است: سازمان پدافند غیرعامل کشور همچون گذشته به همکاری تام با جامعه اطلاعاتی کشور در مسیر حفظ و ارتقای امنیت و پایداری ملی در برابر توطئه‌های دشمن به ویژه مصون‌سازی زیرساخت‌های حیاتی و مهم کشور ادامه خواهد داد.

وی همچنین در این پیام با تاکید بر اینکه امروز بیش از عناصر داعش باید مراقب خشونت، کینه و عقده‌های داعشی‌های وطنی باشیم، گفت: جریان معاند که عمدتا وابسته به سازمان منافقین هستند نشان داده‌اند که از نظر تخصص و تبحر در خشونت پدرجد داعش محسوب می‌شوند و ملت ایران به درستی این خائنین را اخراج و ذلیل کرده‌اند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پایان این پیام با اشاره به اینکه غبار فتنه اخیر نیز به تدریج در حال خوابیدن و آفتاب حقیقت در حال طلوع است، گفت: امروز کاملا مشخص شده است همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم مشترک دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری نیروهای مسلح مطرح کردند «این اغتشاش‌ها و ناامنی‌ها، طراحی آمریکا و رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی بود و حقوق بگیران آنها و برخی از ایرانی های خائن در خارج به آنها کمک کردند.»

 

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 52125

ارسال نظر