نماینده مردم ملکان در مجلس:

گوش‌ها را باید مهیای شنیدن اعتراض و سینه‌ها را آماده پذیرش سلایق مختلف کنیم

یک نماینده مجلس با بیان اینکه البته در نقد وضعیت فعلی ما حرف داریم، گفت: ضرورت دارد با تدوین مقررات و ترسیم چارچوب قانونی، اعتراض را به رسمیت بشناسیم و گوش‌ها را مهیای شنیدن اعتراض و انتقاد و سینه‌ها را آماده پذیرش سلایق مختلف کنیم.

گوش‌ها را باید مهیای شنیدن اعتراض و سینه‌ها را آماده پذیرش سلایق مختلف کنیم

سید علی موسوی، نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۶ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: هیچ عقل سلیمی وجود مشکلات در کشور را کتمان نمی‌کند و حتی می‌پذیریم که برخی مشکلات مزمن کشور بر اثر غفلت و ناکارآمدی نیاز به علاج فوری دارد.

وی بیان کرد: دشمنان ما همواره با تکیه بر همین زخم‌ها، سناریوی خود را پیش می‌برند. در قضیه اخیر هدف دشمن ایجاد وقفه و مانع در مسیر کار و برنامه دولت سیزدهم بود و تا دیدند دولت در حال جمع و جور کردن اوضاع نابسامان اقتصادی است، تمام قد و بی پرده وارد معرکه شده و با خشونت سناریوی خود را پیش بردند.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این مرحله، برخی خواص و سیاسیون با سابقه نیز با مواضع و اظهارات شتاب زده، آتش بیار معرکه‌ای شدند که اندوخته خودشان هم در این آتش سوخت. بی تردید اوضاع اخیر کشور عیار چهره‌ها را نشان داد.

موسوی ادامه داد: برخی چهره‌های سیاسی، هنری، ورزشی و اجتماعی در این وضعیت به انسجام ملی لطمه زدند. همان افرادی که با سرمایه‌های مادی و معنوی ملت، با پرچم و سرود ملت، با دعای خیر ملت و با شور و اشتیاق این ملت بزرگ به جایی رسیدند و اعتباری کسب کردند، در روزهای آماج جنگ ترکیبی و همه جانبه دشمن، در ناامن سازی کشور به دست دشمن و روایت سازی جعلی، پشت ملت و کشور را خالی کردند و هزینه‌های گزافی به بار آوردند.

وی با بیان اینکه البته در نقد وضعیت فعلی ما حرف داریم، گفت: ضرورت دارد با تدوین مقررات و ترسیم چارچوب قانونی، اعتراض را به رسمیت بشناسیم و گوش‌ها را مهیای شنیدن اعتراض و انتقاد و سینه‌ها را آماده پذیرش سلایق مختلف کنیم.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: امروز دستگاه‌های عریض و طویل فرهنگی نیاز به به روزرسانی دارند. اهمیت و نقش رسانه‌ها و مدیریت افکار عمومی نیز از اساسی‌ترین مؤلفه هاست که از حلقه‌های مفقوده مدیریت بحران‌های اجتماعی کشور است. وضعیت اخیر به وضوح نشان داد تا چه اندازه در معرکه روایت‌ها و گفتمان سازی از وقایع اجتماعی جای کار داریم./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 56282

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر