اظهارات مهم رئیس اطلاعات آذربایجان درباره اعتراضات | زن بودن منجر به افزایش حساسیت درباره فوت مهسا امینی شد

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی گفت: امنیت آذربایجان غربی بی بدیل است.

اظهارات مهم رئیس اطلاعات آذربایجان درباره اعتراضات | زن بودن منجر به افزایش حساسیت درباره فوت مهسا امینی شد

مدیرکل اطلاعات آذربایجان غربی گفت: امنیت آذربایجان غربی بی بدیل است.

به گزارش عرشه آنلاین، مدیرکل اطلاعات استان امروز ۲۹آبان ماه در همایش" نقش چالش ها و امیدها در ایران" که در سالن مجتمع فرهنگی هنری شمس ارومیه برگزار شد، تصریح کرد: مسئله امنیت در آذربایجان غربی مسئله دیروز و امروز نبوده و این استان از لحاظ امنیت یک استان بی بدیل است.

وی با تاکید به اینکه معقوله امنیت برای هرکشور از هرچیزی مهمتر است اظهار کرد: به دلیل اینکه ایران سال هاست پرچم دار استکبار ستیزی بوده اجانب به همین دلیل سعی در ناامن کردن کشور دارند.

مدیرکل اطلاعات استان افزود: مطالبه گری مشروع مورد قبول و حق مردم است اما زمانی که تبدیل به اغتشاش و موجب ناامنی شود، مشروع نیست.

وی خاطر نشان کرد: جوان بودن، زن بودن ، کُرد بودن و اقلیت مذهبی بودن دلیل حساسیت یافتن مسئله فوت مهسا امینی بود، و دشمن از برخی نارضایتی های مردم استفاده کرد و موجب بروز این اغتشاشات شد. 

مدیرکل اطلاعات استان افزود: در روزهای اول اعتراضات مردم بخاطر مطالبات خود اعتراض کردند و اعتراضات بحق مردم باید شنیده شود و حضور نیروی امنیتی برای حفظ امنیت شهر و مردم بود اما بعد از چند روز بحث میدان داری برای گروهک ها ضدانقلاب خارجی و سلطنت طلب ها مطرح شد.

مدیر کل اطلاعات آذربایجان غربی در پاسخ به این سئوال که چرا در روایت ها اول نیستیم ، تصریح کرد: مانمی توانیم روایت اول ودروغ به مردم بگویم باید روایت صحیح را به مردم بگویم.

وی افزود: دشمن دنبال هویت های دینی ما است و پرچم، اسلام، مسجد و حوزه  را نشانه رفته چرا که در این ها ساختار های مشروعیت نظام متبلور شده است.

وی ادامه داد: ۸۰درصد از دستگیر شدگان در اغتشاشات اخیر ارومیه جوانان و نوجوانان بودند که بخاطر پیشران های گذشته ای که داشتند به خیابان آمده بودند بنابراین مسئله ما این جوانان نیستند بلکه مسئله ما آن ۲۰درصد هستند که غارت گری ، کشته سازی، اغتشاش و ناامنی را ایجاد کنند.

مدیر کل اطلاعات آذربایجان غربی اظهار کرد: از همه لیدرهای فرهنگی جامعه درخواست داریم اتفاقات جامعه را بدرستی تبیین کنند و نباید بگذاریم یکسری اراذل و اوباش و افراد گول خورده، امنیت شهر را برهم بزنند./ ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 54828

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر