تیراندازی در ایذه خوزستان/ تعدادی از مردم شهید و مجروح شدند

ایذه- افراد ناشناس در ایذه به سمت مردم تیراندازی کردند که بنابر آمار اولیه غیررسمی در پی این حادثه چند نفر شهید و مجروح زخمی شدند.

تیراندازی در ایذه خوزستان/ تعدادی از مردم شهید و مجروح شدند

ایذه- افراد ناشناس در ایذه به سمت مردم تیراندازی کردند که بنابر آمار اولیه غیررسمی در پی این حادثه چند نفر شهید و مجروح زخمی شدند.

 در پی تیراندازی عده‌ای به مردم در ایذه مطابق آمار غیررسمی ۴ نفر شهید و ۵ نفر مصدوم شدند.

«خبرگزاری دانشجو» در این خصوص نوشته:دو تیم موتوری از عناصر تروریستی در ایذه خوزستان مردم و نیروهای امنیتی را به رگبار بستند و ۴ نفر شامل یک کودک، یک پیرزن و دو مرد به شهادت رسیدند و تعدادی زخمی شدند.

ایسنا نوشت پیرو فراخوان‌های روزهای گذشته برای برگزاری تجمع اعتراضی، امروز چهارشنبه ۲۵ آبان ماه ساعت ۱۹ شب، افرادی بصورت پراکنده و در دسته‌های ۴۰ تا ۵۰ نفره در برخی نقاط شهر بویژه در چهارراه هلال احمر تجمع کرده و ضمن سردادن شعارهای هنجارشکنانه اقدام به سنگ پراکنی به عوامل انتظامی نموده که متعاقبا عوامل حاضر در صحنه با شلیک گاز اشک آور نسبت به متفرق کردن تجمع کنندگان اقدام نمودند.

در حاشیه همین تجمعات محدود، راکبین دو دستگاه موتور سیکلت در اقدامی تروریستی با سلاح جنگی کلاش ضمن تیراندازی به ماموران حافظ امنیت موجب شهید و مجروح شدن حدود۱۰نفر شده که حال برخی مصدومین وخیم است.

اسامی شهدای حادثه تروریستی ایذه

تسنیم نوشت: رضا شریعتی ۲۱ ساله، کیان نیک‌پور ۹ ساله، اشرف نیک‌پور ۴۵ ساله و دو آقای جوان مجهول‌الهویه از شهدای حادثه تروریستی ایذه هستند.

علی مولایی ۲۳ ساله و علی محمدی ۶۰ ساله از مجروحان این حادثه به بیمارستان اهواز منتقل شده‌اند.حال ۸ نفر از مجروحان که در مراکز درمانی ایذه هستند وخیم اعلام شده است.

 تعداد شهدای اقدام تروریستی ایذه به ۵ نفر افزایش یافت.

حوزه علمیه ایذه به آتش کشیده شد

ایسنا: امروز ۲۵ آبان ماه همزمان با حمله تروریستی به بازار مرکزی ایذه، حوزه علمیه این شهر نیز به آتش کشیده شد.

فعلا جزییات آسیب به حوزه علمیه ایذه مشخص نشده است.

 تصویری از بیمارستان محل بستری مجروحان حادثه تروریستی ایذه

بیمارستان محل بستری مجروحان حادثه تروریستی ایذه

ویدئویی از جزئیات حمله تروریستی ایذه از زبان معاون امنیتی استانداری خوزستان

اخبار تکمیلی متعاقباً منتشر می‌شود.

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 54102

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر