انتقاد نماینده سراوان از عدم اقدام قانونی و به موقع مسئولان در سیستان و بلوچستان

نماینده مردم سراوان گفت: اقدام غیرقانونی مسئولی در چابهار و عدم اقدام قانونی و به موقع مسئولان سبب نگرانی و خشم مردم شد و فرصت را برای کسانی به وجود آورد که آرامش و توسعه بلوچستان را برنمی‌تابند.

انتقاد نماینده سراوان از عدم اقدام قانونی و به موقع مسئولان  در سیستان و بلوچستان

ملک فاضلی نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (چهارشنبه، ۱۸ آبان ماه) در نشست علنی مجلس در تذکر شفاهی خود گفت: در فرهنگ اصیل بلوچستان پاسداری از عزت بانوان تا مرز جان افتخارآفرین است. اقدام غیرقانونی مسئولی در چابهار و عدم اقدام قانونی و به موقع مسئولان سبب نگرانی و خشم مردم شد و فرصت را برای کسانی به وجود آورد که آرامش و توسعه بلوچستان را برنمی‌تابند.

وی تصریح کرد: آن‌ها با هدف‌گیری مکان مقدس نماز جمعه و طعمه قراردادن جمعی از نمازگزاران باعث وقوع حادثه شوم ۸ مهر و جان‌باختگان جمع کثیری شدند که تعداد کثیری از آن‌ها بی‌گناه بودند.

فاضلی ادامه: نمایندگان از روز اول حادثه تاکنون از مرکز استان تا پایتخت در حال پیگیری موضوع و اجرای عدالت هستند تا جبران خسارت دیدگان شود و همچنین خواستار آرامش هستند.

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از مسئولان امنیتی، سیاسی و انتظامی می‌خواهیم حافظ آرامش و امنیت جان مردم باشند چرا که مردم خوب استان خواهان آرامش هستند و توسعه در آرامش و امنیت است. به یاد داشته باشید فرزند، پدر، مادر و خواهر به داغ نشسته همیشه داغدار است چرا که خانواده‌اش باز نمی‌گردد.

 

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 52393

ارسال نظر