راهپیمایی 13 آبان و سالروز تسخیر سفارت آمریکا برگزار شد

راهپیمایی ۱۳ آبان امروز - جمعه - در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا در تهران و همزمان در ۹۰۰ شهر کشور برگزار شد

راهپیمایی 13 آبان و سالروز تسخیر سفارت آمریکا برگزار شد

راهپیمایی  ۱۳ آبان امروز - جمعه - در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا در تهران و همزمان در ۹۰۰ شهر کشور برگزار شد

 راهپیمایی  ۱۳ آبان با حضور دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم صبح امروز - جمعه - در مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا در تهران و همزمان در ۹۰۰ شهر کشور با شعار محوری «حماسه ایستادگی ، مقاومت و استکبارستیزی» آغاز شد.

شرکت کنندگان در این مراسم ضد استکباری با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، انزجار خود را از سیاست های خصمانه و استکباری نظام سلطه و در راس آن آمریکای جنایتکار نشان دادند.

مشاهدات خبرنگاران ایرنا در مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان نشان می دهد که فریاد الله اکبر دانش آموزان در فضای خیابان طالقانی حاکم شده است و دانشجویان و شرکت کنندگان در مسیرهای راهپیمایی نیز با سر دادن شعار «الله اکبر» به سمت ساختمان لانه جاسوسی آمریکا در حرکت هستند.

امروز، روز سردادن شعارهایی چون مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر منافق ، مرگ بر آل سعود خائن ، مرگ بر فتنه گر است 

در مراسم امسال، بنرها و تابلوهایی که به حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز اشاره دارد، دیده می شود. در این تصاویر عجز و زبونی داعش که مسوولیت این حمله تروریستی را بر عهده گرفت و رسانه های معاند بی بی سی و ایران اینترنشنال که در پی شعله ور کردن آتش اغتشاشات بودند، دیده می شود.

دانشجویان، دانش‌آموزان و اقشار مختلف مردم با آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل و نیز سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را به سیاست‌های خصمانه مستکبران نشان دادند.

راهپیمایی مردمی ۱۳ آبان با قرائت قطعنامه سراسری به عنوان اعلام رسمی آخرین مواضع ملت ایران پایان می یابد

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 51130

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر