روایت صداوسیما از ماجرای فوت «نگین عبدالملکی»

صداوسیما گزارشی درباره ماجرای مسمومیت و فوت «نگین عبدالملکی» به روایت دوربین‌های بیمارستان را منتشر کرده است.

روایت صداوسیما از ماجرای فوت «نگین عبدالملکی»

 صداوسیما گزارشی درباره ماجرای مسمومیت و فوت «نگین عبدالملکی» به روایت دوربین‌های بیمارستان را منتشر کرده است.

خبرگزاری میزان در رابطه با خبر فوت دختری به نام «نگین – ع» توضیحاتی بدین شرح ارائه کرده بود:

* برخی رسانه‌ها در جدیدترین مورد مدعی شدند فردی به نام «نگین – ع» دانشجوی ۲۱ ساله اهل قروه در جریان حوادث اخیر شهر همدان فوت شده است.

* در مورد علت فوت این دختر خانم اهل قروه در برخی رسانه‌ها آمده است: «نگین – ع» روز چهارشنبه ۲۰ مهر در اثر وارد آمدن ضربات متعدد باتوم به جمجمه توسط نیروهای امنیتی، دچار خونریزی شده و پس از بازگشت به خوابگاه دانشگاه جانش را از دست داده است.

* بر اساس بررسی‌ها مشخص شد فوت فرد یاد شده هیچ ارتباطی به اعتراضات ندارد و این خانم متاسفانه به علت مصرف مشروبات الکلی مسموم جان خود را از دست داده است.

* طبق اعلام حسن خانجانی موقر دادستان مرکز استان همدان در یک هفته اخیر دو جوان همدانی بر اثر مصرف مشروبات الکلی مسموم فوت کرده‌اند و ۹ نفر دیگر نیز دچار مسمومیت شدید شدند.

* دادستان همدان در گفت و گویی اظهار داشته: یکی از این افراد دختر خانمی بود که صبح روز پنجشنبه ۲۰ مهرماه، با علائم شدید مسمومیت به بیمارستانی در همدان انتقال داده شده است.

* خانجانی موقر در ادامه می‌گوید: با وجود اقدامات درمانی، متاسفانه او به علت شدت وخامت حالش بعدازظهر روز پنجشنبه ۲۱ مهرماه فوت می‌کند. حالا مشخص شده این دختر خانم همان «نگین – ع» است.»

برخی رسانه‌ها عکس و متن‌هایی را درباره نگین عبدالملکی منتشر و او را کشته اعتراضات معرفی کرده بودند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 49184

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر