حجم ویدیو: 1.71M | مدت زمان : 00:00:50

حضور جنجالی جهرمی در دانشگاه | واکنش سخنگوی دولت به شعار «مرگ بر دیکتاتور» دانشجویان چه بود؟

سخنگوی دولت به شعار «مرگ بر دیکتاتور» دانشجویان خواجه نصیر واکنش نشان داد.

حضور سخنگوی دولت در جلسه نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر با حواشی بسیاری همراه بود.

بیشتر بخوانید: جدال سخنگوی دولت درباره فوت مهسا امینی و نیکا شاکرمی با دانشجویان معترض دانشگاه علامه + فیلم

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان در دانشگاه خواجه نصیر گفت: یکی از ویژگی‌های دیکتاتور این است که اجازه شنیده شدن حرف مخالفش را نمی‌دهد./ مهر

بیشتر بخوانید: برخورد تند دانشجویان دانشگاه با سخنگوی دولت | بهادری جهرمی برای سالن خالی سخنرانی کرد؟

خبرگزاری دانشجو نوشت: بهادری جهرمی، سخنگوی دولت امروز برای شرکت در نشست پرسش و پاسخ دانشجویی به دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی رفت و در جمع دانشجویان به سوالات دانشجویان معترض پاسخ داد.

جهرمی در این نشست پرسش و پاسخ با دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر گفت: شعار‌های «زن، زندگی، آزادی» و «مرد، میهن، آبادی» را این روز‌ها زیاد شنیدیم، ما همیشه دنبال تحقق آزادی، استقلال و آبادی بودیم. ما حق داریم که می‌خواهیم به آزادی، استقلال و آبادی برسیم، چون کشوری داریم با ذخایر و منابع بسیار قوی و گسترده.

وی در واکنش به تکرار این شعار توسط برخی از دانشجویان افزود: ما هم عرض کردیم شعارمان همین است «زن، زندگی، آزادی» و «مرد، میهن، آبادی»؛ دوستش داریم و می‌خواهیم به آن برسیم.

وی در واکنش به شعار «مرگ بر دیکتاتور» برخی دانشجویان گفت: یکی از ویژگی‌های دیکتاتور این این است که اجازه شنیدن حرف مخالفش را نمی‌دهد.

بهادری جهرمی در خصوص پیگیری پرونده مرگ مهسا امینی گفت: بعید میدانم دولت‌مردانی باغیرت‌تر از این دولت‌مردان وجود داشته باشد. من (بخاطر درگذشت دخترم) با گوشت و پوست و استخوانم تلخی درگذشت مهسا امینی را درک می‌کنم.

لازم به ذکر است، علی رغم فراهم شدن زمینه پرسش و پاسخ و پاسخگو بودن سخنگوی دولت عده‌ای از دانشجویان با سردادن شعار‌های غیر متعارف و ایجاد سروصدا مانع برگزاری نشست شدند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 48815

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر