کشفیات خطرناک مرزبانی در سردشت

همچنین عوامل گشت برجک شهید پیرانه سردشت حین گشت زنی در پارکینگ خودروهای سواری در بیرون گمرک به یک جعبه انگور به صورت بلاصاحب مشکوک شده و پس از بررسی دقیق مشخص شد که مقدار تقریبی یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه جاساز شده بود که ضبط شد.

کشفیات خطرناک مرزبانی در سردشت

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از کشف ۱۱ قبضه سلاح جنگی قاچاق در سردشت خبر داد.

سردار یحیی حسین خانی در این زمینه اظهار کرد: در راستای طرح اطلاعاتی و عملیاتی مبنی بر اینکه قاچاقچیان سلاح و مهمات قصد دارند شماری سلاح و مهمات غیرمجاز را وارد خاک کشور کنند، لذا مراتب در دستور کار مرزبانان معاونت اطلاعات قرار گرفت.

وی ادامه داد: مرزبانان با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی، و با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی هوشمند و ریز پرنده‌ها به معبر پاسگاه مرزی گورشیر اعزام و پس از جست و جوی کامل محل موفق به کشف یک محموله حاوی ۱۱ قبضه سلاح جنگی کلت و به همراه ۱۱ تیغه خشاب کشف شد.

حسین خانی گفت: همچنین عوامل گشت برجک شهید پیرانه سردشت حین گشت زنی در پارکینگ خودروهای سواری در بیرون گمرک به یک جعبه انگور به صورت بلاصاحب مشکوک شده و پس از بررسی دقیق مشخص شد که مقدار تقریبی یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه جاساز شده بود که ضبط شد.

وی اظهار کرد: مرزبانان مجاهد این استان به طور شبانه روزی و با تیزبینی و درایت، بر مرزهای حوزه استحفاظی اشرافیت کامل داشته و با تمام توان مانع ورود سلاح و مهمات و تجهیزات و قاچاق انواع کالا و عبور و مرور غیرمجاز از مرزها می‌شوند./مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 48300

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر