روایت وزیر کشور از قیمت کوکتل مولوتوف، آمار تجمعات و پول های رد و بدل شده

در شلوغ ترین روز تجمعات اخیر ۴۵ هزار نفر در تجمعات شرکت کردند که بین اینها تعداد زیادی جوانان هیجان زده و احساسی بودند.

روایت وزیر کشور از قیمت کوکتل مولوتوف، آمار تجمعات و پول های رد و بدل شده

وزیر کشور گفت: به حساب برخی اغتشاشگران مرتب پول واریز می‌شد.

احمد وحیدی گفت : در ایالات متحده ظرف یک هفته ۱۵۰۴ مقاله، در انگلستان در عرض ۹ روز ۷۲۰ مقاله، در اتحادیه اروپا از ۱۶ تا ۲۴ سپتامبر ۱۳۴ مقاله، یعنی آلمان ۸۳۰ مقاله، فرانسه ۶۵۵ مقاله، اسپانیا ۲۰۷ مقاله، ایتالیا ۴۹۷ در رابطه با خانم مهسا امینی نوشته شد. همچنین پریروز اعلام شد که ۲۴۰ میلیون توییت در این باره زده شده است که اینها برای چند هزار کاربر با استفاده از ربات‌ها است.

در شلوغ ترین روز تجمعات اخیر ۴۵ هزار نفر در تجمعات شرکت کردند که بین اینها تعداد زیادی جوانان هیجان زده و احساسی بودند.

البته تعدادی هم سازمان یافته و آموزش دیده بودند و خیلی خشن برخورد می کردند، در ملاقات با برخی مجروحان حوادث اخیر متوجه شدیم که این افراد سازمان یافته و آموزش دیده به برخی مجروحان گفته بودند که می‌خواهیم چشمت را در بیاوریم و برای همین کار تلاش هم کرده بودند!

وزیر کشور ادامه داد: با مشاهده اقدامات این افراد گاهی تعجب می‌کردیم چگونه یک انسان می‌تواند به این اندازه قسی القلب باشد. برخی از این‌ها در خارج از کشور آموزش دیدند و از خارج هم برای آن‌ها پول می‌فرستادند. 

وی افزود: هسته‌های مختلفی در ناآرامی‌های اخیر فعال بودند. مثلاً هسته‌های سازمان یافته رژیم صهیونیستی فعالیت داشتند و به برخی برای هر کوکتل مولوتوف ۵۰۰ هزار تومان داده می‌شد.

برای یکی از این‌ها مرتب پول واریز می‌شد و هر ۱۰-۱۵ دقیقه حدود ۲۵ تا ۳۰ میلیون به حساب این فرد واریز شده بود و به برخی برای هر کوکتل مولوتوف ۵۰۰ هزار تومان داده می‌شد.

در دانشگاه‌های در اوج شلوغی، ۱۸ هزار نفر از جریانات مختلف در تجمعات حضور داشتند، این در حالی است که کل دانشجویان ما ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر است اما به گونه ای جلوه می دادند که انگار همه دانشجویان ما در تجمعات حضور داشتند.

وی افزود: الان ببینید، اینگونه جلوه می‌دهند که وضعیت اقتصادی جمهوری اسلامی جزو بدترین اقتصادهای دنیا است در صورتی که وقتی که اعداد و ارقام را می‌بینیم متوجه می‌شوید اصلا چنین نیست و مثلاً در همین ۶ ماه گذشته رشد صنعت ما بالای ۵ درصد بوده است.

وزیر کشور در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: واقعاً الان بحث حجاب و بی‌حجابی و گشت ارشاد نیست و همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند آن‌ها با ایران قوی مخالفند و امروز می‌بینند که ایران دارد در همه حوزه‌ها رشد می‌کنند.

 

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 46793

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر