خبر مهم دادستان تهران درباره صدور کیفرخواست پرونده های مربوط به اعتراضات

دادستان تهران گفت: بازرسان، دادیاران و معاونان دادستانی تهران شبانه‌روز مشغول بررسی پرونده بازداشتی‌های اغتشاشات هستند، برای بسیار از پرونده‌ها کیفرخواست تنظیم شده است.

 خبر مهم دادستان تهران درباره صدور کیفرخواست پرونده های مربوط به اعتراضات

علی صالحی درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده ناآرامی‌های اخیر، افزود: در رابطه با این موضوع در دو مرحله به پرونده‌ها رسیدگی می‌کنیم.  

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و دستور رئیس قوه قضاییه، اظهارداشت: عده‌ای از جوانان که در این حوادث از روی هیجان اقداماتی انجام دادند، با توجه به رأفت اسلامی و با دریافت تضمین‌های مناسب آزاد شدند.

دادستان عمومی و انقلاب تهران با بیان اینکه معاندان و وابستگان به رژیم غاصب صهیونیستی ایجاد اغتشاشاات اخیر را بهانه فوت خانم امینی عنوان کردند، تصریح کرد: سازمان پزشکی قانونی در زمینه علت فوت خانم امینی شفاف‌سازی و آن را به صورت رسمی اعلام کرد. از این زمان به بعد کسانی که به جان، مال و نوامیس مردم به ماموران انتظامی و نظامی و تاسیسات شهری تعرض کنند یا مردم را برای شورش و اغتشاش ترغیب و تشویق کنند، با برخورد قاطع و بدون اغماض دستگاه قضایی روبرو خواهند شد.

صالحی با بیان اینکه پرونده‌هایی که در دستگاه قضایی تشکیل شده است با دقت و سرعت بالا مورد بررسی قرار خواهند گرفت، افزود: بازرسان، دادیاران و معاونان دادستانی تهران شبانه‌روز مشغول بررسی پرونده بازداشتی‌های اغتشاشات هستند، برای بسیار از پرونده‌ها کیفرخواست تنظیم شده است.

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 46522

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر