اظهارات سخنگوی دولت از زمان بازگشت اینترنت به ثبات و روال سابق

سخنگوی دولت در رابطه با اینکه وضعیت اینترنت چه زمانی به ثبات و روال سابق بازخواهد گشت توضیحاتی داد.

اظهارات سخنگوی دولت از زمان بازگشت اینترنت به ثبات و روال سابق

بهادری جهرمی درباره حق اعتراض معترضین و بلاتکلیفی برای تعیین مکان مشخص جهت بیان اعتراضات و اینکه تعیین تکلیف در این زمینه بر عهده چه کسی است؟ تصریح کرد: دولت با برگزاری تجمعات قانونی موافق است. پیشنهاداتی برای به روز رسانی و اصلاح ساز و کارها حتی از جانب رئیس جمهور مورد تاکید قرار گرفت. نحوه برگزاری اعتراضات در دانشگاه‌ها کاملاً مشخص است و وزارت کشور هم باید پیشنهاد خود را با همراهی ساز و کارها ارائه کند.

وی در رابطه با اینکه وضعیت اینترنت چه زمانی به ثبات و روال سابق بازخواهد گشت؟ بیان کرد: طبیعتاً تشخیص دهنده مسائل امنیتی مسئولان دبیرخانه شورای امنیت ملی هستند و با رصد لحظه به لحظه شرایط در این زمینه تصمیم گیری می‌کنند.

سخنگوی دولت در رابطه با انتشار اخبار شبکه‌های خبری خارج نشین و اقدام عملی دولت ایران برای برخورد با آنها، تاکید کرد: بعضی رسانه‌ها به جای خبر رسانی صحیح به مردم محلی برای آموزش اقدامات تروریستی و سوءاستفاده از کودکان شده اند. این رسانه‌ها بعضاً مورد حمایت از کشورهایی هستند که خودشان در بازنشر اخبار درگیری‌های خود جرأت کار و انتشار ندارند. این رسانه‌ها باید پاسخگوی اقدامات تخریبی خود در مراجع قانونی باشند و دولت حتماً مدافع حقوق مردم خواهد بود.

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 46348

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر