واکنش دادگستری کردستان به نا آرامی ها

رییس کل دادگستری کردستان با تقدیر از نیروی انتظامی در جریان کنترل اغتشاشات اخیر، از برخورد قاطعانه با اغتشاشگران خبر داد و گفت: دستگاه قضا از این به بعد با افرادی که موجب رعب و وحشت سایر همشهریان در استان می شوند برخورد قاطع و قانونی می کند.

واکنش دادگستری کردستان به نا آرامی ها

حجت الاسلام حسینی روز سه شنبه به مناسبت هفته نیروی انتظامی در معیت دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاونین خود و مدیرکل زندانهای استان با حضور در دفتر فرمانده انتظامی استان، هفته نیروی انتظامی را به تمامی فرماندهان و پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی استان تبریک گفت و اظهار داشت: تمامی اقدامات در زمینه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تنها در سایه امنیت مقدور است و این امنیت هم مرهون تلاش‌های نیروهای نظامی و انتظامی هست.

وی افزود: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی در راستای هدف مشترک تامین امنیت در جامعه تلاش می کنند و با افرادی که در جامعه سعی می کنند ناامنی ایجاد کنند بدون مماشات برخورد خواهند کرد.

حجت الاسلام حسینی گفت: نیروی انتظامی تامین کننده امنیت در جامعه است و در خدمتگذاری به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است.

رئیس کل دادگستری استان کردستان در دیدار با فرمانده مرزبانی کردستان نیز ضمن تبریک این هفته، به مرزی و استراتژیک بودن استان اشاره کرد و  گفت: هر دو مجموعه قضایی و انتظامی درک صحیحی از وظایف خود دارند و هر دو به دنبال یک هدف و آن هم رضایتمندی مردم و حل مشکلات آن‌ها و ایجاد امنیت پایدار در استان کردستان هستند.

دستگاه قضا قاطعانه با اغتشاشگران برخورد می کند

در ابتدای این جلسه سردار آزادی فرمانده انتظامی استان کردستان به نقش دستگاه قضایی در توسعه امنیت پایدار در جامعه پرداخت و اظهار داشت: هماهنگی و هم افزایی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی موجبات امنیت و آسایش مردم را فراهم خواهد کرد.

در پایان این دیدارها لوح تقدیری به پاس تلاش‌های نیروهای پرتلاش و زحمتکش انتظامی از سوی رئیس کل دادگستری استان کردستان به سردار آزادی فرمانده انتظامی استان و سرهنگ سپهری فرمانده مرزبانی استان تقدیم شد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 46393

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر