نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی:

یک نماینده مجلس: مهسا امینی ضرب و شتم نشده است /گشت ارشاد پاسخ نمی‌دهد

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: بنده اعتقاد ندارم که مهسا امینی کشته شده اما در هر صورت همه دستگاه‌ها اعم از مجلس و دستگاه قضا این قضیه را پیگیری بررسی می‌کنند.

یک نماینده مجلس:  مهسا امینی ضرب و شتم نشده است /گشت ارشاد  پاسخ نمی‌دهد

روح‌الله عباس‌پور، نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی عرشه آنلاین با اشاره به قضیه مرگ مهسا امینی گفت: بنده اعتقاد ندارم که مهسا امینی بر اثر ضرب و شتم از دنیا رفته اما در هر صورت همه دستگاه‌ها اعم از مجلس و دستگاه قضا این قضیه را پیگیری بررسی می‌کنند. البته فیلمی که درباره مهسا امینی منتشر شده حاکی از این است او در عین حال که صحت و سلامت است، دچار این اتفاق می‌شود. اما در هر صورت باید بررسی کنیم که نهایتاً پزشک قانونی، دستگاه قضا و مجلس واقعیت را کشف کنند.

او افزود: درباره مرگ مهسا امینی معتقد هستم که تعمدی صورت نگرفته و مورد ضرب و شتم هم قرار نگرفته است. البته بنده بر این باور هستم که در حال حاضر گشت ارشاد هم پاسخ نمی‌دهد، نمی‌گویم که آن را منحل کنند اما متولیان امر می‌توانند از شیوه‌های جدیدتری استفاده کنند.

در حقیقت بهتر است به جای برخوردهای سلبی، برخوردهای ایجابی کنیم. در هر صورت جامعه ما جامعه اسلامی است و در این راه فداکاری‌ها صورت گرفته به این معنی که برای اسلامیت نظام خون داده شده، بسیاری جانباز و اسیر شدند. 

عباس‌پور درباره دستگاه‌های فرهنگی تصریح کرد: در مجموع برای نهادینه شدن ارزش‌ها فداکاری‌های فراوان و بسیار بزرگی انجام شده که باید دنبال آنها باشیم اما باوری هم نسبت به برخورد سلبی ندارم و در مقابل معتقدم که باید برخورد ایجابی صورت بگیرد و دستگاه‌های فرهنگی وظیفه خود را به خوبی انجام دهند. به نظر می‌رسد دستگاه‌های فرهنگی تاکنون در ماموریت‌های خود موفق نبودند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در مورد تاثیر قضیه مرگ مهسا امینی بر اعتماد عمومی خاطرنشان کرد: ما به پلیس اعتماد داریم. متأسفانه وقتی برخی موارد نظیر مرگ مهسا امینی اتفاق می‌افتند، بیگانگان و معاندین نظام وارد عرصه می‌شوند، موج‌سواری می‌کنند و از کوچکترین مسائل سواستفاده می‌کنند، وگرنه مردم علاقمند به نظام و مردم هستند و از طرفی خدمات نیروی انتظامی بر کسی پوشیده نیست کما اینکه هنوز نیروهای انتظامی برای تأمین امنیت به شهادت می‌رسند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 44041

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر