اعتراضات در لرستان | رئیس کل دادگستری استان پیام داد

همچنین نسبت به تعیین شعب ویژه دادیاری، بازرسی، دادگاه کیفری دو در تمامی شهرهای استان برای رسیدگی سریع و فوری به پرونده‌های شخصی متهمان اقدام شده است.

اعتراضات در لرستان | رئیس کل دادگستری استان پیام داد

مهر: رئیس کل دادگستری لرستان با اشاره به دستگیری لیدرها و عناصر اصلی معترضان و آشوب‌طلب حرفه‌ای در این استان، از رسیدگی فوری به پرونده این افراد خبر داد.

محمد رزم در پیامی از حضور پرشکوه، با شور و شعور مردم ولایی و انقلابی لرستان در حمایت از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و راهپیمایی محکومیت اعتراضات اخیر قدردانی کرد.

در پیام آمده است:

این حضور پر شور و با بصیرت مردم تجدید میثاق با ولایت و رهبری و تجلی بارز ولایتمداری و زمان شناسی و در واقع تیر خلاص دیگری به اقدامات آشوبگران، فرصت طلبان، سوءاستفاده کنندگان و فریب خوردگان به شمار می‌آید.

با توجه به اینکه در طی چند روز اخیر به بهانه فوت خانم «مهسا امینی» در تهران تجمعاتی در برخی شهرها شکل گرفته و عده‌ای فرصت طلب، و فریب خورده توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با به آشوب کشاندن، اعتراضات و هتک حرمت و توهین به پرچم و ارزش‌های اسلامی، اختلال در نظم عمومی، مسدود کردن خیابان‌ها، آتش زدن اموال عمومی و خصوصی، تعرض به شهروندان، ضرب و جرح عابران، مأموران و حافظان نظم و امنیت عمومی به دنبال نا امن کردن جامعه بوده اند، دادگستری استان به افرادی که در صدد تکرار چنین رفتارهای مجرمانه‌ای هستند هشدار برخورد قاطعانه می‌دهد.

در راستای حفظ امنیت و آرامش مردم و صیانت از زندگی عادی و روزمره مردم دستورات قانونی برای شناسایی و دستگیری لیدرها و عناصر اصلی آشوب طلب حرفه‌ای، مخلان نظم و آسایش، آرامش و امنیت عمومی مردم و افرادی که به اموال عمومی و دولتی خسارت وارد کرده اند و مرتکب جرایم دیگری شده و در برابر پلیس تمرد کنند و نیز افراد مرتبط با سرویس‌های خارج کشور صادر شده و تعدادی در این زمینه دستگیر و با قرار قانونی در بازداشت هستند.

همچنین نسبت به تعیین شعب ویژه دادیاری، بازرسی، دادگاه کیفری دو در تمامی شهرهای استان برای رسیدگی سریع و فوری به پرونده‌های شخصی متهمان اقدام شده است.

همچنین در هر یک از دادسراهای عمومی و انقلاب استان واحد کشیک به صورت ۲۴ ساعته برقرار بوده و به پرونده‌های وارده رسیدگی می‌شود.

به شعب رسیدگی کننده تاکید شده که به پرونده‌های متهمان در اسرع وقت رسیدگی و نسبت به برخوردهای قاطع، جدی، اثر بخش و بازدارنده قانونی با مجرمان و هنجار شکنان اقدام شود./ مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 43543

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر