نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با عرشه آنلاین:

عضو جبه پایداری :مخالف تفکیک وزارت صمت و بازرگانی هستیم/ مماشات مجلس و دولت یک گمانه است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: بنده مخالف تشکیل وزارت بازرگانی هستم. در واقع معتقد هستم مشکل در ادغام وزارت صمت و بازرگانی نیست که حالا بخواهیم تفکیک کنیم باید مسائل را به همان ترتیبی که هست، در نظر گرفت.

عضو جبه پایداری :مخالف تفکیک وزارت صمت و بازرگانی هستیم/ مماشات مجلس و دولت یک گمانه است

غلامحسین رضوانی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی عرشه آنلاین در واکنش به اصرار برخی مبنی بر تفکیک وزارت صمت و بازرگانی از یکدیگر گفت: بنده مخالف تشکیل وزارت بازرگانی هستم. در واقع معتقد هستم مشکل در ادغام وزارت صمت و بازرگانی نیست که حالا بخواهیم تفکیک کنیم باید مسائل را به همان ترتیبی که هست، در نظر گرفت.

عضو جبهه پایداری افزود: بنابراین با تشکیل یک وزارتخانه جدید مخالف هستم چرا که بار مالی فراوانی تحمیل خواهد شد، ولو اینکه به غلط گفته شود در صورت تفکیک وزارت صمت و بازرگانی از یکدیگر، بار مالی تحمیل نخواهد شد.  نکته قابل توجه این است بر اساس همان دلایل که پیش از این دو وزارتخانه ادغام شدند، در حال حاضر هم نباید وزارت صمت و بازرگانی تفکیک شوند چرا که دلایل ادغام همچنان پابرجا است.

رضوانی در واکنش به اینکه گفته می‌شود به جهت حضور رئیسی و قالیباف در یک جریان سیاسی، مجلس و دولت با یکدیگر مماشات می‌کنند، کما اینکه در قضیه وزیر صمت این اتفاق افتاد، تصریح کرد: این گمانه‌زنی‌های بی‌اساس و غیر مستند را قبول ندارم.

وی درباره رقابت‌های نواصول‌گرایان با جبهه پایداری در مجلس خاطرنشان کرد: آنچه که بنده به آن معتقد هستم این است که همه باید بر مدار قانون عمل کنند و تاکنون موردی از برخوردهای حزبی در مجلس مشاهده نکردم و امیدوارم هیچ وقت این اتفاق صورت نگیرد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 39317

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر