سازنده مستند حسن روحانی مهاجرت کرد؟

این فعال سیاسی ، با انتشار توئیتی به صورت تلویحی از مهاجرت خود خبر داد

سازنده مستند حسن روحانی مهاجرت کرد؟

این فعال سیاسی ، با انتشار توئیتی به صورت تلویحی از مهاجرت خود خبر داد

حسین دهباشی در توئیتر نوشت :عکس‌های چمدان‌های سرگردان، عکس‌های بلیط لای گذرنامه، آغوش‌های آخر، خنده‌های زورکی که مبادا بزند زیر گریه، کامنت‌های خیر پیش و آرزوی خوشبختی، عکس‌های باند فرودگاه از پنجره‌ی هواپیما،... مثل برف داریم آب می‌شویم.

حسین دهباشی

حسین دهباشی (زادهٔ ۲۷ خرداد ۱۳۵۰، تهران) پژوهشگر تاریخ و مستندساز ایرانی است. او دبیر سایت تاریخ آنلاین است و بیشتر به خاطر ساخت مستندهای تبلیغاتی حسن روحانی در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و نیز مستند به روایت دربار شناخته شده‌است. دهباشی مسئولیت‌های مختلفی به عهده داشته‌است که از جمله آن‌ها مدیریت پروژه تاریخ شفاهی ایران در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران بود.

عذرخواهی حسین دهباشی از اتهام‌زنی درباره علت فوت حاج احمد خمینی + دستنویس عذرخواهی

چندی پیش حسین دهباشی در توئیتی، درباره علت فوت حجت‌الاسلام سید احمد خمینی تشکیک وارد کرده بود .

پس از توییت اهانت‌آمیز دهباشی، موسسه تنظیم و نشر آثار امام به ریاست آقای سیدحسن خمینی و همچنین خانواده مرحوم احمد خمینی از وی شکایت کردند.

دادگاه نهایتاً در پی این توییت غیرمستند، دهباشی را مجرم شناخته و رای به محکومیت او داده بود.

اما حسین دهباشی چند روز پیش  از توییت تهمت‌آمیز  خود درباره علت فوت حاج احمد خمینی یادگار امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد و نوشت بطلان محتوای آن توییت را اعلام می‌کنم. 

با توجه به عذرخواهی حسین دهباشی از توئیت قبلی خود و اعلان رسمی اینکه مستندی بر ادعایش در خصوص علت فوت مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین، حاج سید احمد خمینی ندارد، اعضای خانواده ایشان اعلام رضایت خواهد کردند.

سردبیر سایت خبری جماران نیز با انتشار توئیتی در حساب کاربری خود از اعلام رضایت خانواده مرحوم یادگار امام از حسین دهباشی در پی عذرخواهی وی خبر داد.

حسین دهباشی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 38264

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر