اختصاصی | بادامچیان :اشتباه روحانی استفاده از اصلاح طلبان بود | آنان در دولت رئیسی هم هستند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی: بزرگترین اشتباه حسن روحانی تکیه بر اصلاح‌طلبان بود/اصلاح‌طلبان در بدنه کابینه دولت سیزدهم حضور دارند/ جریان اصلاح‌طلبی منطبق با فقه امام خمینی ره نیست

اختصاصی | بادامچیان :اشتباه روحانی استفاده از اصلاح طلبان بود | آنان در دولت رئیسی هم هستند

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی می‌گوید:نکته مهم اینجاست که وقتی اصلاح‌طلبان و جریان اصلاحات اعلام موجودیت کرد، به این نکته توجه کرد آیا این جریان منطبق با فقه امام خمینی ره است یا خیر؟ که نیست البته اصلاحات مشترکاتی با فقه امام خمینی ره دارد اما موارد افتراق آنها بسیار است.

اسدالله بادامچیان، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی عرشه آنلاین در توضیح ادعای خود مبنی بر پایان عمر جریان اصلاحات گفت: بنده قبل از پیروزی با همه گروه‌ها در ارتباط بودم و با همه آنها در زندان دیدار کردم، اخلاقم هم به این صورت نبوده که برخورد کنم بلکه رفتار صمیمانه داشتم لذا وقتی اظهارنظر می‌کنم، نظر کارشناسی می‌دهم. 

وی افزود: وقتی بنده می‌گویم اصلاحات مُرد عده‌ای ناراحت شده و انتقاد می‌کنند اما مشاهده کردیم که در دوره قبل ریاست‌جمهوری نتوانستند از میان خود کاندیدایی را مطرح کنند لذا از رحم اجاره‌ای به نام حسن روحانی استفاده کردند. البته دوره روحانی هم زود تمام شد چراکه اشتباه بزرگ او تکیه بر اصلاح‌طلبان بود اما اگر به این جریان تکیه نکرده بود و کابینه‌ای شامل اصلاح‌طلبان و گروه‌های دیگر تشکیل می‌داد، می‌توانست بسیار موفق‌تر باشد.

بادامچیان در واکنش به اینکه وزیر کشور روحانی اصول‌گرا بود، تصریح کرد: هیچ دولتی یکدست نیست کما اینکه در حال حاضر هم دولت یک دست نیست.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در توضیح اینکه در کابینه دولت سیزدهم اثری از اصلاح‌طلبان نیست، خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان در بدنه کابینه دولت سیزدهم اعم از معاونت‌ها و سایر رده‌ها حضور دارند البته در سطح وزرا نیستند. نکته مهم اینجاست که وقتی اصلاح‌طلبان و جریان اصلاحات اعلام موجودیت کرد، به این نکته توجه کرد آیا این جریان منطبق با فقه امام خمینی ره است یا خیر؟ که نیست البته اصلاحات مشترکاتی با فقه امام خمینی ره دارد اما موارد افتراق آنها بسیار است.

بادامچیان در پایان یادآور شد: اکثریت ملت ما امام خمینی ره را قبول دارند، هر کسی با فقه امام فاصله دارد، مورد تایید آنها نیست. در دوم خرداد خاتمی به این صورت رأی آورد که مجمع روحانیون مبارز که معروف به بیت امام بود او را به میدان آورد، مردم هم مشاهده کردند که او پسر حاج‌آقا روح‌الله خاتمی است و در نهایت به خاتمی رأی دادند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 37386

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر