افشاگری‌های جنجالی احمدی‌ نژاد پایان ندارد | افشاگری جدید و عجیب احمدی نژاد درباره مقصران گرانی دلار

محمود احمدی‌نژاد جنجال جدیدی به‌پا کرد و باز هم دست به افشاگری زد.

افشاگری‌های جنجالی احمدی‌ نژاد پایان ندارد | افشاگری جدید و عجیب احمدی نژاد درباره مقصران گرانی دلار

محمود احمدی‌نژاد این بار گفت: همان‌‌هایی که مامور کنترل بازار بودند، ارزها را گران می‌فروختند! سال ۹۱ همان‌هایی که ما مامور می‌کردیم بروند و بازار را کنترل کنند و هر کس هر چقدر ارز می‌خواهد به او بدهند، خود آنها ارزها را می‌گرفتند و کنار می‌گذاشتند تا گران شود و بعد بفروشند!

کسی که خودش منفعت دارد، نباید در موضع تصمیم گیری باشد. این موجب فساد می شود. کسانی بودند که تا چند سال بعد، به پیمانکارهایشان سکه و ارز می دادند! هم گران‌تر می دادند و سود می‌بردند و هم دولت را زدند و به تصور خودشان سود کردند!

افشاگری محمود احمدی نژاد درباره پشت پرده حمله به سفارت انگلیس

محمود احمدی‌نژاد از پشت‌پرده حمله به سفارت انگلیس برای افزایش تحریم‌ها سخن گفت.

 گفتنی است در میان تسخیرکنندگان چهره‌های گاندوساز مشاهده می‌شوند؛ چرا با خودسرهای سازمان‌یافته بخاطر خسارتی که به مردم زدن نه تنها برخورد نشد بلکه جایگاه هم گرفتند؟!

 مسئولان دست‌های این پشت‌پرده را برای مردم رو کنند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 3241

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • ع

        کاملا حرف‌منطقی‌ زمان دولت احمدی نژاد‌سفارت انگلیس‌و‌دولت روحانی‌سفارت‌عربستان‌و چه‌مشکلاتی‌برای‌مردم‌درست‌کردند‌و‌برخورد‌نشد‌که‌هیچ مسئولیت‌هم‌به‌انها‌دادند اخه چه قانونی

      • منصور

        آقای احمدی نژاد تو خودت یکی از اون فتنه ها هستی با این برنامه یارانه و مسکن مهر و....... گند زدی دلار را هم شما آخر سر قیمتش را بالا بردی فقط دعای فرج خواندن اللهم عجل.......... نه حرکتی نه تلاشی شما هم آب به آسیاب دشمن میریزید

      ارسال نظر