نماینده مجلس: آمریکا برای تامین خواسته هایش به ما فشار می آورد

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکایی‌ها به دنبال آن هستند تا با اعمال فشار و تحریم به اهدافشان در قبال ایران برسند.

نماینده مجلس: آمریکا برای تامین خواسته هایش به ما فشار می آورد

ابوالفضل ابوترابی،عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی افزود: تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران نشان می‌دهد که آنها به هیچ وجه به دنبال توافق و تعامل نیستند و فقط فشار بر ایران را دنبال می‌کنند.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: در ماجرای برجام آمریکا با خروج از برجام نشان داد که پایبند به توافق و مذاکره نیست و همگان این نقض عهد آمریکا را مشاهده کردند.

ابوترابی اظهار داشت: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی حدود ۱۵ بار تایید کرده که ایران به تعهداتش در برجام عمل کرده است و در مقابل ما شاهد نقض تعهد آمریکا در ماجرای برجام بودیم.

وی خاطر نشان کرد: آمریکا سعی دارد تا بدون دادن هیچ تضمینی و بدون انجام تعهدات خود به برجام بازگردد که برخی فریب خوردگان در داخل نیز  موضوع را دنبال می‌کنند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی در مجلس گفت: آزموده را آزمودن خطاست و ما نباید اجازه دهیم که آمریکایی‌ها با بازگشتشان به برجام نقض عهدی را که پیش از این در انجام تعهداتش آن داشتند، بار دیگر تکرار کنند.

ابوترابی اظهار داشت: فقط زمانی آمریکایی‌ها می‌توانند به برجام باز گردند که تضمین لازم را برای انجام تعهداتشان بدهند و ما نباید جز با گرفتن تضمین‌های لازم اجازه دهیم تا این کشور بار دیگر وارد برجام شود.

 

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 29919

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر