برپایی قرارگاه عفاف و حجاب؛ خبری که امام جمعه سمنان داد

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی گفت: حضور ایران در مذاکرات اخیر برای خنثی کردن حربه های دشمنان و به دنبال حذف تحریمها و راستی آزمایی است.

برپایی قرارگاه عفاف و حجاب؛ خبری که امام جمعه سمنان داد

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در محل مصلای سمنان ضمن تبریک عید قربان و ثواب قربانی کردن در این عید بزرگ و روز عرفه بیان کرد: نداشتن اعتماد به دشمنان برخواسته از حربه ها و کودتاهای آنان در سال های پس از انقلاب است و در مذاکرات اخیر، ایران برای خنثی کردن حربه های دشمنان به دنبال حذف تحریمها و راستی آزمایی است.

مطیعی ابرازداشت: بصیرت و آگاهی مردم مانع پیروزی دشمنان و شکست تفرقه پراکنی ها است.

وی اضافه کرد: حضور به موقع مردم، مسئولان و سپاه پاسداران در زلزله هرمزگان با تهیه ۴٠٠ کانکس قابل تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان یادآورشد: دولت در راستای توسعه نظام جمهوری تا پایان سال امکان دسترسی تمامی روستاهای بیش از بیست خانوار به اینترنت را فراهم می کند.

امام جمعه سمنان خاطرنشان کرد: فعالیت های توسعه ای نیازمند پیوست فرهنگی با ارائه آموزش و مهارت استفاده از فضای مجازی است همچنین اشتغالزایی و فعالیت اقتصادی در حوزه گردشگری و بومگردی نیز نیازمند پیوست فرهنگی می باشد.

مطیعی تاکید کرد : ترویج حجاب و عفاف به عنوان ضروری ترین امر دینی نیازمند عزم همگانی‌ و ملی است. حجاب یکی از ضروریات دینی و مساله سیاسی است و به عنوان وظیفه همگانی‌ از فرد، خانواده و جامعه با انجام فعالیت فرهنگی گام بردارند.

وی با اشاره به برخورد بازدارنده در خصوص بی حجابی افزود: فرهنگ حجاب در سه مرحله نهادینه سازی فرهنگ حجاب با توجه به نقش خانواده و آموزش و پرورش، ترویج فرهنگ حجاب در جامعه و نگهداری و پاسداری از باور عفاف و حجاب است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به ٢١ تیرماه سالروز حمله به مسجد گوهرشاد ادامه داد: تبلیغ، ترویج و حفظ حجاب وظیفه همگانی‌ است و استان سمنان با برپایی قرارگاه عفاف و حجاب در این مسیر گام برداشته است.

 

منبع: ایرنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 29835

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر