اعزام ۲ هزار زائر به مرقد امام خمینی(ره)

فرمانده سپاه ورامین از اعزام ۲ هزار زائر به مرقد معمار انقلاب جهت شرکت در مراسم سی وسومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) خبر داد.

اعزام ۲ هزار زائر به مرقد امام خمینی(ره)

سرگرد سعید تاجیک عصر پنج شنبه در جمع خبرنگاران گفت: بسیج سپاه شهرستان ورامین در سی و سومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) دو هزار نفر از مردم ولایتمدار شهرستان در اقشار مختلف را روز شنبه، ۱۴ خرداد به مراسم ۳۳ سالگرد ملکوتی امام خمینی (ره) که با حضور ولی امر مسلمین جهان و خلف صالح آن پیر سفرکرده امام خامنه ای عزیز بعد از دو سال وقفه اعزام می‌کند.

تاجیک افزود: حضور در حرم امام راحل اهمیت زیادی دارد و جهانیان خواهند دید که بعد از گذشت این همه سال، حضور مردم و عشق و علاقه به امام و راه امام بیش از پیش در بین مردم وجود دارد. دشمنان قسم خورده انقلاب دیده اند که هر ساله این عشق و تجدید پیمان محکم‌تر از سال‌های گذشته بوده است.

وی در ادامه گفت: امام خمینی (ره) یک شخصیت جهانی است و به اعتراف اندیشمندان غربی، قرن بیستم با حضور و اندیشه‌های امام (ره) از قرن آمریکا به قرن خمینی (ره) تغییر نام داده است و این نشان از آن دارد که دشمنان ما با عزت با مقام امام برخورد می‌کنند.

فرمانده سپاه ورامین عنوان داشت: در ایام ارتحال امام خمینی (ره) بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در رده‌های بسیج و سپاه با عناوین بصیرتی، فرهنگی، ورزشی و معرفتی پیش‌بینی شده که برپایی ایستگاه‌های صلواتی، ورزشی، نشست‌های بصیرتی در سطح پایگاه‌ها، برگزاری دسته‌های عزاداری، یادواره‌های شهیدان، هیئت‌های منتظران موعود از جمله این برنامه‌ها هستند.

 

منبع: مهر

دیگر رسانه ها

کدخبر: 23819

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر