امیرعبداللهیان: هیچ مکان اقتصادی یا جمعیتی را مورد هدف قرار ندادیم

وزیر امورخارجه کشورمان گفت: نیروهای مسلح ما هیچ مکان اقتصادی و جمعیتی را مورد هدف قرار ندادن، حتی در حمله به پایگاه نظامی که مرکز عملیات رژیم صهیونیستی علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران قرار داشت دقت لازم برای برخورد و پاسخ به رژیم صهیونیستی مورد توجه قرار گرفت.

امیرعبداللهیان: هیچ مکان اقتصادی یا جمعیتی را مورد هدف قرار ندادیم

زیر امورخارجه کشورمان گفت: نیروهای مسلح ما هیچ مکان اقتصادی و جمعیتی را مورد هدف قرار ندادن، حتی در حمله به پایگاه نظامی که مرکز عملیات رژیم صهیونیستی علیه سفارت جمهوری اسلامی ایران قرار داشت دقت لازم برای برخورد و پاسخ به رژیم صهیونیستی مورد توجه قرار گرفت

.به گزارش عرشه آنلاین، امیرعبداللهیان همچنین  در توییتر نوشت: ایران، در این مقطع، قصدی برای ادامه عملیات دفاعی ندارد وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد که در مقطع فعلی ایران قصدی برای ادامه عملیات دفاعی ندارد اما در برابر هرگونه تجاوز جدید، تردید به خود راه نخواهد داد.

حسین امیرعبداللهیان در پیامی در شبکه ایکس نوشت: اِعمال حق دفاع مشروع، نشان دهنده رویکرد مسئولانه ایران نسبت به صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی است. جمهوری اسلامی ایران، در این مقطع، قصدی برای ادامه عملیات دفاعی ندارد، اما در صورت لزوم، برای صیانت از منافع مشروع خود در برابر هرگونه تجاوز جدید، تردید به خود راه نخواهد داد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 133509

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر