طوفان الاحرار در ایران ؛ حمایت از مردم غزه در راهپیمایی روز قدس

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امروز - ۱۷ فروردین ماه - همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به رسم هر سال در سراسر کشور برگزار شد و مردم ایران فریاد خشم خود را از جنایت های رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

طوفان الاحرار در ایران ؛ حمایت از مردم غزه در راهپیمایی روز قدس

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امروز - ۱۷ فروردین ماه - همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در سراسر کشوربرگزار شد.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس امروز - ۱۷ فروردین ماه - همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به رسم هر سال در سراسر کشور برگزار شد و مردم ایران  فریاد خشم خود را از جنایت های رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

«روز قدس،‌ از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار» شعار راهپیمایی امسال است و از آنجا که ماه هاست مردم مظلوم فلسطین زیر آتش موشک و حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی قرار دارند، امسال مردم ایران قبل از ساعات اعلام شده در میادین و خیابان ها حضور یافته اند تا روز قدس متفاوتی را رقم بزنند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران از ۱۰ مسیر اعلام شده به سوی دانشگاه تهران آغاز شده و از میدان فردوسی نیز به سوی دانشگاه تهران تشییع پیکرهای شهدای عملیات تروریستی رژیم منحوس صهیونیستی در سوریه  انجام  شد 

تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی به کنسولگری ایران در سوریه

همزمان با برگزاری راهپیمایی روز قدس در تهران مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه نیز برگزار و پیکر این شهدا بعد از تشییع در تهران به زادگاهشان برای تشییع و خاکسپاری منتقل می‌شود.

همچنین مراسم تشییع و خاکسپاری شهید زاهدی روز شنبه در اصفهان برگزار می‌شود.

در حاشیه برگزاری راهپیمایی روز قدس در تهران دستنوشته‌ها و مطالبی توسط راهپیمایان بر روی دیوارنوشته « اسرائیل بدان که ...» نوشته می شود.

حاضران در راهپیمایی بنر ۱۰۰ متری با تصاویری از جنگ در غزه و جنایت‌های رژیم صهیونیستی را در مسیر راهپیمایی حمل می‌کنند.

ایرج مسجدی از فرمانده‌هان سپاه قدس در راهپیمایی روز قدس و تشییع شهدای حمله اسراییل به کنسولگری ایران در سوریه حضور داشت.

راهپیمایان شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را در مراسم تشییع شهدای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق سر دادند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 132337

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر