حمله تروریستی به دو مقر نظامی در چابهار/ویدیویی از شنیده شدن صدای تیراندازی در چابهار

برخی منابع محلی از حمله افراد گروهک تروریستی جیش العدل به دو مقر نظامی از جمله کلانتری ۱۲ در مرکز شهر چابهار خبر می‌دهند

حمله تروریستی به دو مقر نظامی در چابهار/ویدیویی از شنیده شدن صدای تیراندازی در چابهار

برخی منابع محلی از حمله افراد گروهک تروریستی جیش العدل به دو مقر نظامی از جمله کلانتری ۱۲ در مرکز شهر چابهار خبر می‌دهند

همشهری آنلاین نیز نوشت: گروهک تروریستی جیش الظلم مدعی انجام عملیات در برخی شهرهای سیستان و بلوچستان شد.

این گروهک در بیانیه ای ادعا کرد در صدد عملیات در شهرهای راسک، سرباز و چابهار است.

حمله تروریستی به مقر نظامی در راسک و چابهار

ایرنا نوشت معاون امینتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان: دقایقی قبل حمله تروریستی به مقر نظامی راسک و چابهار انجام شد.علیرضا مرحمتی اظهار کرد: اوضاع تحت کنترل است و اخبار تکمیلی اعلام می شود

تسنیم: حمله ناموفق گروه تروریستی جیش الظلم به مقر سپاه شهرستان راسک

به گزارش خبرگزاری تسنیم از راسک، از دقایق اولیه بامداد امروز گروهک تروریستی جیش الظلم با حمله مسلحانه به مقر سپاه شهرستان راسک قصد ضربه زدن به این مقر سپاه را داشت که با مقاومت رزمندگان با شکست روبرو شد.

همچنین اخبار منتشر شده در خصوص درگیری در شهرستان سرباز صحت ندارد.

معاون امینتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دقایقی قبل حمله تروریستی به مقر نظامی راسک و چابهار انجام شد. اوضاع تحت کنترل است و اخبار تکمیلی اعلام می‌شود.

از دقایق اولیه بامداد امروز گروهک تروریستی جیش العدل با حمله مسلحانه به مقر سپاه شهرستان راسک قصد ضربه زدن به این مقر سپاه را داشت که با مقاومت رزمندگان با شکست روبرو شد. همچنین اخبار منتشر شده در خصوص درگیری در شهرستان سرباز صحت ندارد.

یک منبع آگاه در گفت و گو با ایرنا گفت: سه عملیات تروریستی به صورت همزمان در کلانتری ۱۱ چابهار، سپاه چابهار و سپاه راسک انجام شده است. به گفته این منبع آگاه تاکنون ۳ تروریست زخمی و دو نفر از آنها به هلاکت رسیده است و درگیری‌ها و تعقیب تروریست‌ها همچنان ادامه دارد.

گروهک تروریستی جیش العدل با انتشار اطلاعیه‌ای از هدف قرار گرفتن ١٠نفر در نزدیک بیمارستان امام علی علیه السلام چابهار در کمین خود خبر داده است.

جزییات جدید از درگیری خونین در چابهار

 چهار تروریست در محاصره، یک شهروند چابهاری گروگان

معاون امنیتی وزیر کشور با بیان اینکه عملیات همزمان تروریست‌ها در چابهار و راسک با مقابله نیروهای امنیتی و انتظامی با شکست مواجه شده است گفت: چهار تروریست هم اینک در محاصره نیروهای امنیتی هستند و یک شهروند چابهاری به گروگان گرفته شده است.

میراحمدی گفت: در راسک تروریست ها به طور صددرصد به شکست کامل رسیدند و در محاصره نیروهای امنیتی هستند.

وی افزود: در چابهار عناصر تروریستی که قصد ورود به دریابانی را داشتند هر سه تروریست کشته شدند و عملیات تقریبا در حوزه دریایانی خاتمه یافته است.

معاون امنیتی وزیر کشور گفت: تروریست هایی هم که به مقر سپاه در چابهار حمله کردند با شکست مواجه شدند و به ساختمان مجاور پناهنده شدند و چهار تروریست در محاصره قرارداند.

تا کنون سه نفر از مدافعان امنیت به شهادت رسیدند و با توجه به اینکه تعدادی هم مجروح شدند احتمال افرایش امار وجود دارد.

تروریست ها یا کشته شدند و یا در محاصره نیروهای امنیتی هستند.

تروریست ها  یک نفر از شهروندان چابهار را به گروگان گرفته اند که عملیات نیروهای امنیتی برای حفظ جان این گروگان با احتیاط کامل انجام می شود.

 معاون امنیتی وزیر کشور: تروریست‌ها موفق به تصرف مقرهای سپاه در چابهار و راسک نشدند و در محاصره هستند

میراحمدی:

درگیری در راسک ادامه دارد و تروریست‌ها در محاصره قرار دارند. در چابهار که به طور همزمان به مقر سپاه در راسک و مقر سپاه دریابانی حمله شد و هدف تروریست‌ها تصرف این مکان‌ها بود که موفق به تصرف مقرهای سپاه نشدند و در محاصره کامل قرار دارند.

تروریست‌ها در چابهار موفق شدند به محیط دریابانی وارد شوند اما دلاورمردان ما با مقاومت جانانه آنها را زمین‌گیر کردند.

افرادی که وارد مقر دریابانی چابهار شدند زخمی شدند و هم اینکه گزارشاتی مبنی بر کشته شدن یکی از این تروریست‌ها واصل شده است.

تروریست‌هایی که وارد مقر دریابانی شدند در محاصره کامل قرار دارند که یا به هلاکت و یا دستگیر خواهند شد.

تروریست‌ها در ساختمان‌های اطراف این مقرها مستقر هستند و اقدام به تیراندازی کور می‌کنند که رزمندگان شجاع و دلاور سپاه و انتظامی با آنها مقابله می‌کنند.

جز در راسک و چابهار به هیچ مقر نظامی دیگری در سیستان و بلوچستان حمله تروریستی نشده است.

 

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 132181

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر