آماده‌باش نیروی هوایی اسرائیل از ترس ایران

رسانه‌های اسرائیل چهارشنبه شب از آماده‌ باش کامل نیروهای هوایی ارتش این رژیم از بیم پاسخ تلافی‌جویانه تهران به حمله به کنسولگری ایران در سوریه خبر دادند

آماده‌باش نیروی هوایی اسرائیل از ترس ایران

رسانه‌های اسرائیل چهارشنبه شب از آماده‌ باش کامل نیروهای هوایی ارتش این رژیم از بیم پاسخ تلافی‌جویانه تهران به حمله به کنسولگری ایران در سوریه خبر دادند.

از خبرگزاری سما فلسطین، شبکه کان رژیم صهیونیستی گزارش داد، نیروی هوایی ارتش این رژیم از بیم پاسخ تلافی‌جویانه ایران به حمله به کنسولگری این کشور در سوریه، به حالت آماده‌ باش کامل درآمده است.

 

در همین رابطه سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، به عنوان بخشی از ارزیابی وضعیت، تصمیم به تقویت و فراخواندن نیروهای ذخیره برای سامانه‌های پدافند هوایی گرفته شد.

 

از سوی دیگر عاموس یدلین رئیس سابق بخش اطلاعات نظامی رژیم صیهونیستی گفته است که ایران می‌تواند (رژیم) اسرائیل را با موشک‌های کروز، موشک‌های بالستیک یا پهپاد هدف قرار دهد.

 

وی با بیان اینکه ایران در کوتاه مدت پاسخ خواهد داد، گفت: من اصلا تعجب نمی‌کنم که اگر ایران ما را از داخل خاک خود بمباران کند.

 

رسانه‌های دولتی سوریه دوشنبه از حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی از سمت منطقه جولان اشغالی به کنسولگری ایران در مجاورت سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر دمشق خبر دادند.

 

در همین رابطه، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای از شهادت سرداران محمدرضا زاهدی و محمدهادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان در جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 132176

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر