زمان تشییع پیکر مستشاران ارشد نظامی سپاه پاسداران در ایران اعلام شد

زمان تشییع پیکر مستشاران ارشد نظامی سپاه پاسداران که توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، در ایران اعلام شد

زمان تشییع پیکر مستشاران ارشد نظامی سپاه پاسداران در ایران اعلام شد

زمان تشییع پیکر مستشاران ارشد نظامی سپاه پاسداران که توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، در ایران اعلام شد

به گزارش عرشه آنلاین، رییس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس گفت : پیکر مطهر شهدای عزیزمان در کنسولگری ایران در دمشق، در روز قدس در تهران تشییع می‌شود و پس از آن پیکرهای شهدا به زادگاه‌های خودشان منتقل می‌شود.

  سردار رمضان شریف رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس، امروز( چهارشنبه ) در نشست خبری ستاد مرکزی انتفاضه و قدس درباره وضعیت کنونی رژیم صهیونیستی اظهار کرد: عدم موفقیت این رژیم در پیشبرد اهداف خود در طول ۶ ماه گذشته نشان می‌دهد وضعیت این رژیم به شرایط قبل از عملیات طوفان الاقصی بازنخواهد گشت.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس با اعلام اینکه راهپیمایی روز قدس امسال را صبح روز جمعه از مساجد و میدان‌های اصلی شهرها و روستاهای سراسر کشور به سمت محل برگزاری نماز جمعه خواهیم داشت، افزود: راهپیمایی در بیش از ۲ هزار نقطه و با بیش از ۵۰۰ عنوان برنامه برگزار می‌شود. برای هر ۳۱ استان سخنران مشخص شده و بیش از ۱۵۰۰ مُبلغ به سراسر کشور اعزام می‌شوند.

سردار شریف گفت: پیام وحدت ملت ما پیرامون موضوع حمایت از فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی در جهان نهادینه شده است و در این زمینه در کشور وحدت رویه وجود دارد که قابل تقدیر است و به امنیت و اقتدار کشور ما کمک می‌کند.

سردار شریف افزود: امروز بعد از ظهر نشست مهمی تحت عنوان «منبر مقاومت» برگزار خواهد شد و شاهد سخنرانی آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور، دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی، رئیس دفتر سیاسی حماس، رهبر انصارالله یمن و رهبرانی از مقاومت عراق در یک نشست واحد خواهیم بود.

وی یادآور شد: پیام شخصیت‌ها و مقاومت به صورت مجازی پخش خواهد شد.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس اظهار کرد: روز شنبه نیز پیکر مطهر شهید «محمدرضا زاهدی» در اصفهان تشییع می‌شود.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 132096

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر