حملات یکپارچه به حمید رسایی شدت گرفت؛ آغاز تلاش برای رد اعتبارنامه رسایی

پس از سخنان جنجالی حمید رسایی علیه محمد باقر قالیباف که تذکر علنی رهبر انقلاب را بدنبال داشت؛ رسایی دوباره در تلویزیون به قالیباف حمله کرد .این اقدام و سخنان واکنش چهره ها و رسانه های اصولگرا بدنبال داشت

حملات یکپارچه به حمید رسایی شدت گرفت؛ آغاز تلاش برای رد اعتبارنامه رسایی

پس از سخنان جنجالی حمید رسایی علیه محمد باقر قالیباف که تذکر علنی رهبر انقلاب را بدنبال داشت؛ رسایی دوباره در تلویزیون به قالیباف حمله کرد .این اقدام و سخنان واکنش چهره ها و رسانه های اصولگرا بدنبال داشت 

حضور پنج‌شنبه شب حمید رسایی منتخب مردم تهران در مجلس و محتوای سخنان او در محکوم کردن برخی رسانه‌ها در حمایت از محمد‌باقر قالیباف در زمان انتخابات مجلس، در کنار عملکرد مجری برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری واکنش‌های بسیاری را در فضای مجازی برانگیخته است. رسایی در جریان این گفت‌وگوی ویژه خبری در سخنانش برخی از رسانه‌ها از جمله روزنامه جوان و خبرگزاری تسنیم را متهم به هواداری از «آن‌ها که می‌خواهند رئیس مجلس» بشوند کرد و در ادامه با اصرار‌های مجری این برنامه به صراحت از محمد‌باقر قالیباف نام برد.

رسایی همچنین گفت که در این مدت این رسانه‌ها «انواع و اقسام فحاشی‌ها را به او کرده‌اند». رسایی در ادامه سخنانش گفت که برخی از اعضای این رسانه‌ها عضو شورای ائتلاف هستند. در کنار این سخنان آنچه بیش از سخنان رسایی واکنش‌های بسیاری را در فضای مجازی برانگیخته است نوع ادبیات و عملکرد مجری برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری است که بار‌ها از رسایی به صراحت خواست تا از افراد مورد نظرش نام ببرد. در همین حال مجید شاکری، اقتصاددان و استاد دانشگاه در شبکه ایکس نوشت: این برنامه صراحتا علیه نکات امروز رهبری بود.» 

 

 خبرگزاری فارس نیز برای رد اعتبارنامه حمید رسایی پویشی را را انداخت 

پویش جدید در خبرگزاری فارس برای رد اعتبارنامه حمید رسایی

همچنین خبرگزاری تسنیم نوشت تسنیم نوشت: صداوسیما برای تطهیر حمید رسایی از بداخلاقی، شب گذشته برنامه عجیب و غریبی را روی آنتن برد که خود همین برنامه هم مصداق تخطی از تذکر عمومی رهبر معظم انقلاب بود.فرمایشات روز گذشته رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای خبرگان درباره‌ی منتخبان مجلس جدید با اقبال و توجه بسیار مخاطبان در فضای حقیقی و نیز فضای مجازی مواجه شد. ایشان فرمودند:"منتخبان مجلس(شورای اسلامی) جدید مراقبت کنند و نگذارند شیرینی تشکیل مجلس در کام مردم و فضای سیاسی باطراوت کشور تلخ شود، ضمن اینکه اگر مجلس دچار عوا و ستیزه و مقابله و جبهه‌بندی‌های گوناگون شود، از کار اصلی خود باز می‌مان

حمید رسایی برای خیلی‌ها اولین فردی بود که به عنوان دست‌کم یکی از مصادیق تذکر رهبر معظم انقلاب به ذهن می‌آمد. و به همین دلیل، اقدام شب گذشته صداوسیما، بسیاری از مخاطبانش را شگفت‌زده و شوکه کرد. برنامه گفتگوی ویژه خبری، خودِ حمید رسایی، یعنی یکی از مصادیق اصلی بداخلاقی و ستیزه‌جویی دشمن‌شادکن را به عنوان میهمان ویژه برای تبیین بیانات رهبر معظم انقلاب به استودیو آورده بود!

این اقدام از سوی صداوسیمایی که بعضی مسولان ارشد آن جزو همفکران رسایی محسوب می‌شوند، مشخصاً اینطور تحلیل شد که این رسانه قصد دارد رسایی را در افکار عمومی نجات دهد. برخی هم در این بین در فضای مجازی نوشته بودند که رکورد سرعت تذکر رهبر انقلاب شکسته شده؛ به این معنا که بعضی از این منتخبان، فقط چند روز بعد از انتخابات و در حالی که هنوز ماه‌ها به تشکیل مجلس جدید مانده، در همین ابتدا تذکر شدید اخلاقی دریافت کرده‌اند.

اما موضوع فقط به تطهیر رسایی منحصر نماند بلکه صداوسیما عملاً به یک عملیات بسیار عجیب علیه بیانات رهبر معظم انقلاب روی آورد و خودِ همین برنامه را هم به میدانی برای بداخلاقی و ستیزه‌جویی تبدیل کرد. اتفاقی که این بار هم با واکنشهای منفی و تعجب شدید برخی از کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

حمید رسایی، نماینده مجلس دوازدهم در توئیتی نوشت که بعداز فحاشی روزنامه جوان و توهین‌های خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری فارس با اشتراک گذاشتن یک پست، خواستار رد اعتبارنامه حمید رسایی شد! اگر این طلبه ازاین ادا و اطوار‌ها می‌ترسید، رسایی میشد؟! مگر وارد چه منطقه ممنوعه‌ای شده؟! مگر زیرچه میزی زده که برآشفته‌اید؟! این رسانه‌ها ازکجا خط می‌گیرند؟

دیگر رسانه ها

کدخبر: 129326

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر