کشته شدن یک تاجر مسیحی در حمله موشکی سپاه به اربیل / کریم میخائیل کیست؟

پس از کشته شدن پیشرو دیزایی در حمله موشکی سپاه به اربیل یک تاجر مسیحی دیگر هم کشته شد.

کشته شدن یک تاجر مسیحی در حمله موشکی سپاه به اربیل / کریم میخائیل کیست؟

پس از کشته شدن پیشرو دیزایی در حمله موشکی سپاه به اربیل یک تاجر مسیحی دیگر هم کشته شد.

به گزارش عرشه آنلاین، فارس نوشت شبکه «رووداو»،‌  مدعی شد در حمله موشکی سپاه به مقر موساد در اربیل یک تاجر مسیحی دیگر کشته شده است.

رووداو ادعا کرد «کرم میخائیل» یک تاجر مسیحی و مالک شرکت «سامسون» که دیشب در ویلای «پیشرو دیزایی» حضور داشته، کشته شده است.

پیشرو دیزایی سرمایه‌دار نفتی کُرد که با موساد ارتباط داشته و مالک گروه «امپایر و فالکون» بوده است، دیشب در حمله ضدتروریستی سپاه پاسداران به منطقه اربیل کشته شد.

 پایگاه خبری شفق نیوز عراق نیز امروز نوشت ، استفان هیچن سفیر انگلیس در عراق ادعا کرد که یک تبعه بریتانیایی در حمله موشکی بامداد روز سه‌شنبه ایران به مقر جاسوسی موساد در حومه اربیل واقع در منطقه اقلیم کردستان عراق کشته شده است.

سفیر انگلیس در عراق در توییتی در شبکه اجتماعی ایکس با اعلام هویت تبعه انگلیسی با نام «کرم میخائیل» مدعی شد که وی در جریان حمله موشکی بامداد روز سه‌شنبه ایران به مقر جاسوسی موساد کشته شده است.

هیچن چهارشنبه در شبکه اجتماعی ایکس نوشت که به «خانواده کرم میخائیل تبعه بریتانیایی تسلیت» می‌گوید.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از انهدام محل‌های تجمع فرماندهان و عناصر اصلی مرتبط با جنایات اخیر تروریستی کرمان و راسک در سوریه و همچنین مقر جاسوسی رژیم اسرائیل در اقلیم کردستان با موشک‌های بالستیک در بخشی از عملیات موشکی بامداد سه شنبه خبر داد.

منابع خبری بامداد سه‌شنبه از صدای دستکم ۷ انفجار پیاپی در نزدیکی فرودگاه اربیل در شمال عراق خبر داده بودند. پیشتر نیز برخی منابع مدعی شده بودند که پایگاه ائتلاف نظامی به رهبری آمریکا هدف قرار گرفته است.

برخی منابع رسانه‌ای در منطقه کردستان عراق ادعا کردند که کنسولگری جدید آمریکا در اربیل با چندین موشک و راکت هدف قرار گرفته است.

منبع: فارس

دیگر رسانه ها

کدخبر: 122556

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر