پیام رژیم اسرائیل به متحدانش درباره انفجارهای تروریستی کرمان

روزنامه آمریکایی وال‌استریت ژورنال به نقل از منابع آگاهی مدعی شده است که رژیم اسرائیل به متحدان خود اطلاع داده است که در انفجارهای تروریستی کرمان هیچ گونه دخالتی نداشته است!

پیام رژیم اسرائیل به متحدانش درباره انفجارهای تروریستی کرمان

روزنامه آمریکایی وال‌استریت ژورنال به نقل از منابع آگاهی مدعی شده است که رژیم اسرائیل به متحدان خود اطلاع داده است که در انفجارهای تروریستی کرمان هیچ گونه دخالتی نداشته است!در همین حال آمریکا اعلام کرد اسرائیل دخالتی در انفجارهای کرمان ندارد

به گزارش عرشه آنلاین ؛هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا هر گونه دست داشتن رژیم صهیونیستی در حادثه تروریستی کرمان را رد کرد و گفت: «ما هیچ سند و مدرکی دال بر دست داشتن اسرائیل در انفجارهای روز چهارشنبه ایران نداریم».

جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا چهارشنبه در سخنانی با تأکید بر اینکه بایدن همچنان به دریافت اطلاعات در مورد وضعیت منطقه ادامه می دهد، تصریح کرد: ما به حضور نظامی خود در خاورمیانه از جمله ناو هواپیمابر «آیزنهاور» ادامه خواهیم داد.

وی در خصوص انفجارهای تروریستی کرمان گفت که «ما هیچ جزئیات و اطلاعاتی در مورد اینکه چه کسی پشت بمب گذاری در ایران است، در اختیار نداریم».

وی همچنین اعلام کرد که «ما هیچ سند و مدرکی دال بر دست داشتن اسرائیل در انفجارهای روز چهارشنبه ایران نداریم».

هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا در اظهاراتی خصمانه و در راستای تخریب وجهه «صالح العاروری» چهره برجسته و مبارز مقاومت فلسطین، او را «تروریست» معرفی کرد و گفت که «هیچ کس نباید برای رفتن او گریه کند!».

کربی همچنین در راستای حمایت از جنایات و کشتار رژیم صهیونیستی در غزه ادعا کرد که «ما معتقدیم ارتش اسرائیل می تواند توانایی حماس را برای حمله به داخل اسرائیل تضعیف کند اما حماس هنوز هم در نوار غزه توانمندی های قابل توجهی دارد».

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 120902

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر