وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح یک بیانیه مهم صادر کرد

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت سالروز 9 دی یک بیانیه صادر کرد.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح یک بیانیه مهم صادر کرد

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت سالروز ۹ دی یک بیانیه  صادر کرد.

به گزارش عرشه آنلاین؛ وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی بیانیه‌ای به مناسبت نهم دی اعلام کرد، دفاع از کیان، امنیت ‌و منافع ملی میهن اسلامی در کنار نیروهای مسلح پر افتخار و قهرمان را وظیفه شرعی و ذاتی خود می‌داند و در این مسیر مقدس از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

«بسمه تعالی

حماسه ۹ دی جوشش بصیرت انقلابی مردم و تجلی اراده پولادین ملت شریف ایران برای دفاع از اسلام و انقلاب است، این جوشش و اراده توام با غیرت دینی و ملی، نقطه عطفی در مسیر تعالی نهضت حسینی انقلاب اسلامی است.

یوم الله نهم دی، روز تفضل و توجه الهی به ملت ایران در سایه سار ولایت، وحدت کلمه و اتحاد برای پاسداشت انقلاب اسلامی در برابر نامحرمان، فتنه گران و منافقان و بدخواهان است.

یوم الله ۹ دی حرکت عظیم و پر شور و شعور ملت ایران پیام روشن و مشتی محکم بر دهان بزدلان کینه توز داخلی و متجاسران خارجی بود که نقشه و توطئه‌های شیطانی‌شان از پشت پرده‌های پوشالی مخملین‌شان بیرون زد و بار دیگر حقانیت و مظلومیت ملت مقتدر ایران اسلامی در راه مبارزه با مستکبران را به تصویر کشید.

با تدبیر و آینده نگری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بر لزوم جمهوریت واسلامیت و ذیل اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه و قانون اساسی پیشرفته، راه بر هرگونه فتنه گری و زیاده خواهی مسدود گشت و امروز به فضل الهی، رهبر فرزانه و حکیم جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت اله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)  با توکل و اعتماد و امیدوار به وعده‌های الهی این انقلاب را پیش می‌برد.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن گرامی داشت این روز مهم و با تقدیر از مردم همیشه در صحنه و بصیر ایران اسلامی ضمن تجدید میثاق با آرمان های بلند انقلاب و راه امام خمینی (رض) و شهدای عزیز، اعلام می‌دارد: همچنان بر عزم خود برای تقویت و پشتیبانی نیروهای مسلح پایبند بوده و دفاع از کیان، امنیت ‌و منافع ملی میهن اسلامی‌مان در کنار نیروهای مسلح پر افتخار و قهرمان را وظیفه شرعی و ذاتی خود می‌داند و در این مسیر مقدس از هیچ کوششی فروگذار نخواهد نمود.»

منبع: ايسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 120203

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر