واکنش ایران به برجام 2

/ به هیچ برجام دیگری معتقد نیستیم سخنگوی وزارت امور خارجه در رابطه با برجام 2 گفت: جمهوری اسلامی ایران به هیچ برجام دیگری معتقد نیست و برای آن ضرورتی قائل نیست.

واکنش ایران به برجام 2

 سخنگوی وزارت امور خارجه در رابطه با برجام ۲ گفت: جمهوری اسلامی ایران به هیچ برجام دیگری معتقد نیست و برای آن ضرورتی قائل نیست.

 ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایده‌هایی تحت عنوان برجام دو و ... معمولا از سوی کسانی مطرح می‌شود که در انجام و اجرای تعهدات خود نسبت به برجام استنکاف کردند و تعهدات پذیرفته شده خودشان را در چارچوب توافق انجام ندادند و اکنون با گذشت زمان با طرح برخی از ایده‌های انحرافی به دنبال شانه خالی کردن از مسؤولیت‌های خودشان و توجیه عدم اقدام و عملکرد خودشان هستند.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران به هیچ برجام دیگری معتقد نیست و برای آن ضرورتی قائل نیست. برجامی که امضا شده اصول، مفاد، مسؤولیت‌ها و تعهدات روشنی را برای امضا کنندگان تعیین کرده است و آن طرفی که تکلیف و مسؤولیت خود را انجام داده، جمهوری اسلامی ایران است و طرف‌هایی که به تکلیف و مسؤولیت‌ها و تعهداتی که پذیرفته‌اند عمل نکرده‌اند، حق ندارند از موضوعات انحرافی دیگری نظیر برجام دو استفاده کنند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 117673

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر