تیراندازی در مقابل مجلس ایران / بازداشت عامل تیراندازی + جزییات

برخی کاربران شبکه های اجتماعی از وقوع تیراندازی در مقابل مجلس شورای اسلامی خبر داده اند.

تیراندازی در مقابل مجلس ایران / بازداشت عامل تیراندازی + جزییات

برخی کاربران شبکه های اجتماعی از وقوع تیراندازی در مقابل مجلس شورای اسلامی خبر داده اند.

به گزارش عرشه آنلاین، هنوز جزئیات این خبر منتشر نشده اما گفته می شود عامل این تیراندازی مجهز به سلاح شکاری بوده و بازداشت شده است. 

ایرنا نیر نوشت  فردی با استفاده از یک قبضه سلاح شکاری اقدام به تیراندازی در مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی کرد، که بلافاصله توسط نیروهای امنیتی و انتظامی دستگیر شد.

جزئیات وقوع یک فقره تیراندازی در نزدیکی مجلس

 مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ: دقایقی پیش وقوع یک فقره تیراندازی در مقابل بیمارستان شفا یحیاییان به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام گردید؛ بلافاصله عوامل انتظامی مستقر در محل اقدام به خلع سلاح عامل تیراندازی و دستگیر وی نموده؛ از این شخص یک قبضه سلاح شکاری ساچمه زن کشف گردید. 

خوشبختانه در این حادثه به هیچ کدام از شهروندان آسیبی وارد نشده است.

روابط عمومی مجلس: تیراندازی در خیابان مجاهدین اسلام ارتباطی به مجلس نداشت 

روابط‌ عمومی مجلس شورای اسلامی در اطلاعیه ای اعلام کرد

ساعاتی قبل فردی در خیابان مجاهدین اسلام اقدام به تیراندازی کرد و از آنجا که این اتفاق در جلوی یکی از بیمارستان‌های نزدیک ساختمان مجلس شورای اسلامی رخ داد، بازتاب رسانه‌ای وسیعی پیدا کرد.

براساس اطلاعات ارائه شده از سوی مسئولان مربوطه، فردی که اقدام به تیراندازی کرد کارمند یک شرکت پالایشگاهی، متولد سال ۱۳۶۱ و ساکن استان اصفهان است. وی با سلاح شکاری ساچمه‌ای که دارای مجوز بود اقدام به تیراندازی هوایی کرد و بلافاصله بعد از تیراندازی بازداشت شد که در مراحل بازجویی انگیزه‌ این فرد مشخص خواهد شد.

همان‌گونه که مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرده است، خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از شهروندان آسیبی وارد نشده است.

 

ساختمان مجلس شورای اسلامی در نزدیکی میدان بهارستان تهران قرار دارد و محل برگزاری نشست‌های مجلس شورای اسلامی است. بدنه این ساختمان به شکل هرم با قاعدهٔ کایت و از جنس سنگ است و از سال ۱۳۸۳ تاکنون مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 115327

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر