واکنش فائزه هاشمی به ادعای عجیب دیدار با سارق بانک ملی

فائزه هاشمی به ادعای متهم سرقت از بانک ملی واکنش نشان داد

واکنش فائزه هاشمی به ادعای عجیب دیدار با سارق  بانک ملی

 فائزه هاشمی به ادعای متهم سرقت از بانک ملی واکنش نشان داد  

متهم ردیف اول پرونده سرقت از صندوق امانات بانک ملی امروز  ناگفته‌های این سرقت را بازگو کرد.

اودر بخشی از اظهارات خود گفت قصدم بانک ملی شعبه نیاوران بود، اما چون مسیرش دور بود و وسیله نداشتیم از سرقت آن صرف‌نظر کردیم. رفتیم سراغ بانک ملی شعبه دانشگاه تهران. بدون هیچ منظور و سوءنیتی. اینکه برخی‌ها می‌گفتند؛ ما از طرف سازمان یا کشوری خاص این بانک را انتخاب کردیم، اصلا درست نیست. برخی دیگر هم سرقت از صندوق امانات بانک ملی را سیاسی می‌دانستند. در صورتی که اصلا این‌طوری نبود و نیست.حتی فائزه هاشمی برای ملاقات و مصاحبه با ما به ترکیه آمد با این عنوان که دفترچه خاطرات آقای هاشمی‌رفسنجانی داخل صندوق امانات بوده است. در صورتی که چنین چیزی داخل صندوق امانات بانک ملی شعبه دانشگاه نبود و هیچ کدام از صندوق‌ها متعلق به فرد یا افراد سیاسی نبود.

متن کامل را اینجا بخوانید:

 پس از انتشار این اظهارات فائزه هاشمی در پاسخ به آن گفت که سالهاست ممنوع الخروجم چگونه به ترکیه بروم؟ سال گذشته ممنوع الخروج بودم و از مدتها قبل از سرقت صندوق امانات بانک، سفری به خارج از کشور نداشته ام.

فائزه هاشمی ضمن اظهار اینکه بیش از یک‌سال است که در زندان اوین به‌سر می‌برد، افزود: اصولا سال گذشته ممنوع‌الخروج بوده و از مدت‌ها قبل از سرقت صندوق امانات بانک، سفری به خارج از کشور نداشته است

نسخه دستنویس خاطرات پدر در دفتر نشر معارف انقلاب است نه هیچ صندوق اماناتی.آقایان با گذشت هفت سال از رحلت پدرم، هنوز از محبوبیت ایشان هراس دارند که با این روشها به تخریب ایشان و خانواده هاشمی می پردازند.

روزنامه اعتماد نیز نوشت:پیرو انتشار مصاحبه سارق صندوق امانات بانک ملی، که در آن ادعا شده بود خانم فائزه هاشمی با سفر به ترکیه خواستار دیدار با سارقان بانک شده است، دختر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی طی تماسی از زندان اوین از این اظهارات اظهار شگفتی کرد.

فائزه هاشمی ضمن اظهار اینکه بیش از یک‌سال است که در زندان اوین به‌سر می‌برد، افزود: اصولا سال گذشته ممنوع‌الخروج بوده و از مدت‌ها قبل از سرقت صندوق امانات بانک، سفری به خارج از کشور نداشته است

فائزه هاشمی گفت:  اصولا صفحه‌ای در اینستاگرام ندارد که در آن لایو پخش کند و نسخه دستنویس خاطرات پدر نیز در دفتر نشر معارف انقلاب است نه هیچ صندوق اماناتی.

فرزند آیت‌الله هاشمی ضمن ابراز تاسف از اینکه برخی افراد با القای این‌گونه مطالب به یک سارق بانک قصد تخریب آیت‌الله هاشمی را دارند، افزود: آقایان با گذشت هفت سال از رحلت پدرم، هنوز از محبوبیت ایشان هراس دارند که با این روش‌ها به تخریب ایشان و خانواده هاشمی می‌پردازند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 114046

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • ناشناس

        لابد در آن دفترچه اسرار خیانت های خانواده هاشمی بوده که فائزه تاترکیه رفته تا نابودش کند

      ارسال نظر