واکنش عجیب استاندار اردبیل به انتصابات فامیلی

استاندار اردبیل ضمن دفاع از ماجرای انتصابات فامیلی و دوستانه، گفت نگاه من راهبردی است!

واکنش عجیب استاندار اردبیل به انتصابات فامیلی

استاندار اردبیل ضمن دفاع از ماجرای انتصابات فامیلی و دوستانه، گفت نگاه من راهبردی است!

به گزارش عرشه آنلاین، سیدحامد عاملی استاندار اردبیل از انتصابات فامیلی و دوستانه دفاع کرده است.

برخی خبرگزاری‌ها تحت عنوان دفاع تمام قد استاندار اردبیل از انتصاب جوانان به پست‌های مدیریتی، از قول وی نوشتند یکی از دلایل اصلی توسعه نیافتگی اردبیل این است که زنجیره توسعه استان به درستی شناسایی و به تناسب نیاز برنامه‌ریزی نشده و در اثر این وضعیت، شاهد هستیم در سال‌های گذشته منابع هزینه شده کلان، مشکلی از استان را رفع نکرده است.

نگاه من به انتصابات فامیلی راهبردی است

وی افزود: «در این زمینه نگاه من راهبردی است و لذا برای آینده استان جوانانی را که بتوانند مؤثر باشند و توان خدمت به مردم داشته باشند به سمت‌های مدیریتی انتصاب کردم. وی از رسانه‌ها خواست این مطالبه را در مقاطع مختلف از مسئولین کشور داشته باشند و به مردم نیز درست اطلاع ‌رسانی کنند.»

اقشار مختلف استان مدتی است در یادداشت‌هایی می‌نویسند اردبیل با همه ظرفیت‌ها و امکانات، عقب‌افتادگی زیادی دارد و در حوزه زیرساخت‌های اقتصادی، صنعتی، بهداشت و درمان و اشتغال فاصله قابل توجهی با متوسط کشوری دارد که یکی از علت‌های اصلی عقب‌افتادگی‌های این استان ضعف مدیریتی است. عده‌ای بدون توجه به شایسته سالاری، دوست و آشنایان خود را به پست‌های حساس انتصاب می‌کنند که بعضی از آنها سابقه هیچ فعالیت اجرایی ندارند.

منبع: جمهوری اسلامی

دیگر رسانه ها

کدخبر: 113215

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر