خبرگزاری فارس : پدر مهسا امینی به یک نهاد امنیتی رفت اما بازداشت نشد

روایت های مختلفی از بازداشت پدر مهسا امینی منتشر شده است

خبرگزاری فارس : پدر مهسا امینی به یک نهاد امنیتی رفت اما بازداشت نشد

 روایت های مختلفی  از بازداشت پدر مهسا امینی منتشر شده است

همزمان با سالگرد درگذشت مهسا امینی در زمان بازداشت توسط گشت ارشاد، چند منبع محلی از بازداشت امجد امینی، پدر ژینا امینی، خبر دادند.

به گزارش کانال های خبری کردستان، امجد امینی به هنگام خروج از خانه توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.

این خبر در حالی منتشر شد که یک منبع آگاه به خبرگزاری جمهوری اسلامی گفته این خبر کذب است و آقای امینی هم اکنون در منزلش در سقز است.

در همین حال خبرگزاری فارس نوشت رسانه‌های ضدانقلاب و مخصوصا رسانه‌های کُردی ساعتی قبل خبر دستگیری پدر مهسا امینی را منتشر کردند. پیگیری‌های خبرنگار فارس از منابع آگاه حاکی از آن است که این خبر صحت ندارد. 

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس گفت: فرد مورد نظر رسانه‌هایِ ضدانقلاب بازداشت نشده و یک نهاد امنیتی صرفا او را خواسته و مسائلی را مطرح کرده و مسئله اساسا دستگیری نبوده و هم‌اکنون نیز این فرد مثل قبل آزاد است. 

به نظر می‌رسد رسانه‌های ضدانقلاب بنا به روال سابق خود در ماجرای اغتشاشات پارسال دست به دامان دروغ‌گویی و شبهه‌افکنی شده‌اند و تلاش می‌کنند تا بتوانند فتنه‌انگیزی جدیدی داشته باشند. 

اما خبرگزاری فارس در خبر خود احضار و گفت‌وگوی نهاد امینی با پدر مهسا امینی را تایید کرده اما جزئیات آنچه این نهاد امنیتی به امجد امینی گفته را منتشر نکرده است.

در همین حال چند رسانه که در خارج از کشور مدیریت می‌شوند اما مدعی شدند امجد امینی دستگیر و پس از بازجویی به به خانه‌اش بازگردانده شده است.این منابع همچنین مدعی شدند که از خانواده امینی خواسته شده از منزل خارج نشوند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 106289

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر