رئیس موساد مقامات ایران را به ترور تهدید کرد

دیوید بارنیا رئیس موساد ایران هزینه سنگینی برای هدف قرار دادن هر یهودی و هر اسرائیلی پرداخت خواهد کرد و پاسخ ما در مرکز تهران خواهد بود و بزرگترین شخصیتی که چنین دستوری را بدهد، هدف قرار می دهیم.

 رئیس موساد مقامات ایران را به ترور تهدید کرد

رئیس موساد: عاملان تلاش جمهوری اسلامی برای حملات علیه اسرائیل را در «قلب تهران» هدف قرار می‌دهیم

رئیس سازمان اطلاعات و امنیت ویژه اسرائیل، موساد، روز یکشنبه تهدید که مقامات و نیروهای امنیتی و نظامی ایران را ترور خواهد کرد

رییس موساد در سخنانی تهدیدآمیز گفت که اسرائیل آماده است عاملان بیش از ده‌ها تلاش جمهوری اسلامی به منظور ضربه زدن به اهداف اسرائیلی و یهودیان در سراسر جهان را در «قلب تهران» هدف قرار دهد.

به گزارش آسوشیتدپرس دیوید بارنیا در یک کنفرانس امنیتی گفت که اسرائیل و متحدانش طی سال گذشته ۲۷ حمله را در اروپا، آفریقا، جنوب شرق آسیا و آمریکای جنوبی خنثی کردند.

تیم های مختلف وابسته به ایران که سلاح ها و اهداف مختلفی داشتند، در مناطق مختلف جهان از اروپا، آفریقا، آمریکای جنوبی تا آسیای دور بازداشت شدند./ایرنا

او در کنفرانسی در دانشگاه رایشمن مدعی شد : «توطئه‌هایی که توسط این عوامل دنبال می‌شود، توسط ایران تنظیم، طراحی و هدایت شده است.» وی افزود که ایران در همین لحظه نیز در تلاش است تا حملات بیشتری انجام دهد.

او گفت: «پیام ما رسا، واضح و قاطع است. اشتباه نکنید، آنهایی که تصمیم گرفتید این تیم‌ها را اعزام کنند. مطمئن باشید که سراغتان می‌آییم تا همه ببینند که عدالت برای شما اجرا خواهد شد. این در گذشته ثابت شده است و در آینده آن را به سطح بالاتری ارتقا خواهیم داد.»

بارنیا گفت که اسرائیل به دنبال عوامل دخیل در توطئه‌ها و همچنین فرماندهانی که آنها را فرستاده‌اند خواهد رفت. او گفت: «بهای آن در اعماق ایران، در قلب تهران پرداخت خواهد شد.»

وی همچنین مدعی شد  ایران قصد داشت علاوه بر هواپیماهای بدون سرنشین، موشک های کوتاه و میانبرد به روسیه بفروشد که جلوی این قرارداد گرفته شد.

 ایران قصد دارد سلاح های مختلفی را به روسیه بفروشد که با این اقدام نیز مقابله خواهد شد.فروش سلاح های روسی به ایران امنیت و شاید حتی موجودیت ما را با خطر حتمی روبه‌رو کند.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 105540

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      • محمدولایی بازنشسته

        اعتبارات متناسب سازی حقوق بازنشسته ها را دولت به کمک مجلس تبدیل به جهنم برای موساد خواهد کرد

      ارسال نظر