درخواست محاکمه و مجازات خاتمی / کیهان و ارگان سپاه مطرح کردند

کبهان ارگان مطبوعاتی تحت مدیریت حسین شریعتمداری و جوان ارگان مطبوعاتی نزدیک به سپاه خواستار محاکمه و مجازات خاتمی شدند

درخواست محاکمه و مجازات خاتمی / کیهان و ارگان سپاه مطرح کردند

ارگان مطبوعاتی تحت مدیریت حسین شریعتمداری نوشت: مثال خاتمی نه فقط برای جنایت و وطن‌فروشی سال ۸۸ بلکه به خاطر تلبیس انتخاباتی سال ۹۲ و ۹۶ و نابودی معیشت مردم محاکمه و مجازات می‌شدند. اما چون آزادی بیان- حتی در حد لافزنی و تحریف- برقرار است، متهم بدهکاری چون او می‌تواند ادا و اطوار طلبکاران را دربیاورد!

ارگان مطبوعاتی تحت مدیریت حسین شریعتمداری نوشت:مثال خاتمی نه فقط برای جنایت و وطن‌فروشی سال ۸۸ بلکه به خاطر تلبیس انتخاباتی سال ۹۲ و ۹۶ و نابودی معیشت مردم محاکمه و مجازات می‌شدند. اما چون آزادی بیان- حتی در حد لافزنی و تحریف- برقرار است، متهم بدهکاری چون او می‌تواند ادا و اطوار طلبکاران را دربیاورد! از همه طنزها خنک‌تر هم این است که فرد بی‌کفایتی با هشت‌سال ریاست‌جمهوری و چندسال وزارت و نیز هشت‌سال حمایت از ناکارآمدترین دولت تاریخ چنددهه اخیر، با واژه اپوزیسیون بازی کند و خود ناچیزش را مثلا اپوزیسیون وانمود کند!!

 یادآور می‌شود در نظام‌های دموکراتیک غربی که قبله آماده غربگرایان هست، امکان ندارد به دار و دسته و گروهی اجازه بدهند که بعد از چندبار ارتکاب وطن‌فروشی و آشوب‌افکنی و بازی به‌عنوان مهره پیاده سرویس‌های خارجی در برنامه براندازی، مجال عرض‌اندام داشته باشد چه رسد به اینکه درباره انتخابات و دموکراسی و اپوزیسیون قانونی حرف بزند

روزنامه جوان: هذیان گویی خاتمی

روزنامه اصولگرای جوان نوشت:سخنان تازه سیدمحمد خاتمی که بوی پوپولیسم احمدی‌نژادی می‌دهد، در فضای سیاسی کنونی، پارادوکسی ایجاد می‌کند که به‌هیچ طریق ممکن قابل‌حل نیست، جز آنکه بگوییم او برای ترمیم چهره خود و دوستانش که با سه مشت محکم تخریب شده است، به این حربه چنگ زده است و هیچ مصلحت مردمی و ملی در سخنان او قابل‌جست‌و‌جو و ردیابی نیست.

مرام رهبری هرگز این نبوده است که شما را از صحنه خارج کند (که به تعبیر یکی دیگر از خودتان، اگر رهبری اراده می‌کرد، هیچ‌کدام از شما اکنون اینجا که هستید، نبودید). 

شما اگر دردشناس بودید، در آن سی سالی که به قدرت رسیدید، درد را چاره می‌کردید، اما افسوس که دردشناس خوبی هم نبودید و حالا هم با قرض‌گرفتن عبارات محمود احمدی‌نژاد به میدان آمده‌اید تا آن تاریخ مشعشع اصلاح‌طلبی را به برگ زرین پوپولیسم هم آغشته کنید تا هیچ جای پاکی روی لوح خود باقی نگذارید.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 102947

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر