بادامچیان: دوران اصلاح‌طلبان تمام شده‌ است / نماینده‌ای که‌ جیب پر می‌کند به چه درد می‌خورد؟!

بادامچیان گفت: دوران اصلاح‌طلبان تمام شده‌ است. مشکل ارز و گرانی از دولت‌ روحانی سرچشمه گرفته است.

بادامچیان: دوران اصلاح‌طلبان تمام شده‌ است / نماینده‌ای که‌ جیب پر می‌کند به چه درد می‌خورد؟!

جماران نوشت: اسدالله بادامچیان، دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در نشست خبری تاکید کرد: نماینده‌ای باید به مجلس برود که‌ تکرار خاطرات گذشته نکند. نماینده تحول آفرین، دارای پشتوانه مردمی و شجاعت تحول‌ لازم داریم. نماینده محافظه‌کار به چه درد مجلس می‌خورد؟! نماینده مجلس باید شجاع و کارآمد باشد و حرف داشته‌ باشد.

به گزارش عرشه آنلاین، اسدالله بادامچیان، دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: نزدیک ۲۰۰ نفر از مؤتلفه ثبت‌نام کرده‌اند و دارد بیشتر هم می‌شود و نزدیک ۱۰۰ نفر از افراد حوزه‌های انتخابیه مرتبط با مؤتلفه، ۵۰ نفر از نمایندگان ادوار گذشته عضو مؤتلفه و نزدیک ۹۰ نفر اعضای فراکسیون مؤتلفه مجلس‌ شورای‌ اسلامی هم ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: ما زمان پیش ثبت‌نام انتخابات غافلگیر نشدیم، چون تشکیلات هستیم و دائم مسائل انتخابات را رصد می‌کنیم و همیشه پیشنهاد ما این بوده‌ که به شورای نگهبان فرصت بدهید.

بادامچیان گفت: ۴۹ هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند و این را لبیک به فرمان مشارکت حداکثری مقام معظم رهبری می‌دانیم و بسیار کار ارزشمندی است.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: این دوره‌ شاهد تکثر در همه گروه‌ها هستیم و یعنی حتی در اصول‌گرایان هم دچار تکثر هستیم و وحدتی که در دوره‌ آقای مهدوی‌کنی پیش می‌آمد، تا الآن پیش نیامده است.

بادامچیان گفت: اصلاح‌طلبان افراطی در انتخابات ثبت‌نام نکرده‌اند و محروم کردن خودشان از شرکت‌ در انتخابات، خودکشی سیاسی است.

وی افزود: بخش دوم هم کسانی هستند که خیلی سیاسی فکر می‌کنند و سرفهرست آنها آدمی مثل‌ دکتر ظریف است. یک گروه هم فکر می‌کنند باید با مهره‌های جدید و چهره‌های سفید به میدان آمد و خیلی خوب هم آمده‌اند. یک گروه هم احتیاطا ثبت‌نام کرده‌اند.

بادامچیان گفت: دوران اصلاح‌طلبان تمام شده‌ است. مشکل ارز و گرانی از دولت‌ روحانی سرچشمه گرفته است.

وی یادآور شد: میرسلیم این دوره‌ سنش بالاست و نماینده نمی‌شود.

بادامچیان گفت: مجلس دوازدهم مجلس گام دوم و تحول است. تحول در قانون اساسی، قوه‌ قضائیه، دولت‌ و مجلس. در مسائل اقتصادی تحول لازم‌ است.

وی تاکید کرد: نماینده‌ای باید به مجلس برود که‌ تکرار خاطرات گذشته نکند. نماینده تحول آفرین، دارای پشتوانه مردمی و شجاعت تحول‌ لازم داریم. نماینده محافظه‌کار به چه درد مجلس می‌خورد؟! نماینده مجلس باید شجاع و کارآمد باشد و حرف داشته‌ باشد.

دبیرکل حزب موتلفه گفت: اگر به نماینده‌ای رأی دادید که شاسی بلند گرفت، گیر می‌کنید. نماینده‌ای که‌ جیب پر می‌کند به چه درد می‌خورد؟! کسی‌ که دو میلیارد خرج می‌کند، می‌خواهد به مجلس برود و ۱۰ میلیارد زد و بند کند.

وی در پایان گفت: بنابراین سعی می‌کنیم آدم‌های پاک و قوی به مردم معرفی کنیم و انتخاب با مردم‌ است.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 101721

ارسال نظر