بیشتر خیانت ها به همسر، از اینجا شروع میشه!

افراد به راحتی با یک رفتار ساده دچار خیانت میشوند و این رفتار ها اولین قدم برای خیانت هستند پس با آگاهی از آن ها میتوانید مانع این کار شوید.

بیشتر خیانت ها به همسر، از اینجا شروع میشه!

افراد به راحتی با یک رفتار ساده دچار خیانت میشوند و این رفتار ها اولین قدم برای خیانت هستند پس با آگاهی از آن ها میتوانید مانع این کار شوید.

خیانت یکی از بزرگترین مشکلات زندگی مشترک است که متأسفانه این روزها دامنگیر بسیاری از زندگی ها شده است. چه بسیار کسانی وجود دارند که حتی فکر خیانت کردن آنها در ذهنتان نمی گنجد اما دچار خیانت شده اند. خیانتکاران اغلب رفتارهای به خصوصی از خود نشان نمی دهند بلکه با یک رفتار و گفتار اشتباه در گردآب خیانت غرق می شوند.

اگر می خواهید به دام خیانت نیافتید، مراقب رفتار و گفتارتان باشید زیرا خیانت از یک حرف یا عمل به ظاهر ساده که در این بخش از خانواده پلاس نمناک  آورده ایم، آغاز می گردد. خیانت معمولاً از جایی شروع می شود که تصورش را هم نمیکنید یعنی درست از این جا:

از بی توجهی به همسر

در بسیاری از موارد خیانت با بی توجهی به همسر آغاز می شود. فرد خیانتکار فکر می کند همسر او به نیازهای او بی توجه بوده و یا در حد و اندازه او نیست. گاهی نیز فرد خیانتکار فکر می کند که تنهاست و کسی را ندارد که حرف دلش را با چه کسی در میان بگذارد و توجهی به احساسات او داشته باشد، بنابراین به طرف فردی کشیده خواهد شد که به احساسات و نیازهای او توجه نماید.

از مقایسه همسر

خیانت از مقایسه همسر آغاز می شود. فردی که خیانت می کند همسر خود را همان گونه که است، دوست نداشته و مدام همسر خود را با فرد مورد علاقه اش مقایسه می کند. فرد خیانتکار خوبی های همسر خود را فراموش کرده و تنها ظاهر او را مبنای مقایسه با دیگری قرار می دهند و پس از خیانت در می یابند فرد مورد نظرشان تنها جلوه خوبی داشته است و آن طور نبوده که نشان می داد.

از یک درد و دل ساده

شاید باورتان نشود بسیاری از خیانت ها از یک درد و دل ساده صورت گرفته است. از یک دردودل ساده با همکارتان، دوست دوران مدرسه،همسر دوست صمیمی و...

اول با درد و دل کردن فکر می کنید چقدر او مرا خوب درک می کند و چقدر فکرمان با او به هم نزدیک است، به همین خاطر دوست دارید همه مسائلتان را با او در میان بگذارید و به مرور دلتان می خواهد بیشتر با او صحبت کنید و بیشتر ببینید واینگونه پای خیانت به زندگی شما باز می شود.

روابط عاطفی

از فریب دادن خود

خیانت از فریب خود فرد آغاز می شود. فرد خیانتکار با دیگری ارتباط به صورت مقطعی ارتباط می گیرید و همیشه به خود می گوید من از خودم مطمئنم که خیانت نخواهم کرد، دقیقا مانند اعتیاد که فرد معتاد هیچگاه فکر نمی کند که روزی معتاد شود. به مرور زمان همین ارتباطات کم باعث میشود، دیگر حوصله همسرتان را نداشته و به سوی خیانت کشیده شوید.

با یک چت ساده در فضای مجازی

دنیای مجازی جذاب است و در این دنیا هر فردی خودش را به بهترین شکل نشان می دهد و خیلی ها خود را مجرد جا می زنند. در این نوع خیانت افراد می توانند پنهانی و در کنار همسر و فرزندانشان چت کنند و بعد آن را پاک کنند تا ردی از خود به جا نگذارند. ارسال پیام‌های متنی برای جنس مخالف ممکن است خیانت عاطفی را در دسترس‌تر کند، چون می‌تواند بسیار ساده شروع شود و بی‌ضرر به نظر برسد، ولی به‌راحتی به روابط عمیق‌تری منجر شود؛ به‌خصوص اگر مداوم و در طول روز با کسی گفتگو داشته باشید.

سخن آخر

بخشیدن همسر خیانت کار بسیار سختی است و فراموش کردن اشتباهاتی که دیگران در ارتباط با ما انجام می‌دهند مشکل است؛ به خصوص اگر از لحاظ روحی برای ما دردناک باشند. شما به زمان نیاز دارید و نباید سریعا تصمیم به جدایی یا بخشش بگیرید و می‌توانید در این زمینه از یک فرد متخصص کمک بگیرد.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 58266

ارسال نظر