بهترین زنان و مردان متولد چه ماهی هستند؟

در اینجا به شما می‌گوییم متولدین کدام ماه زنان بهتری هستند و متولدین ماه‌هایی که برجسته ترین ویژگی های اخلاقی را دارند معرفی می‌کنیم.

بهترین زنان و مردان متولد چه ماهی هستند؟

همانطور که بسیاری از مردان اهل زندگی مشترک نیستند و برای آن ساخته و تربیت نشده اند ، برخی زنان نیز دارای این خصوصیت هستند.

فلانی «زن زندگیه»! حتما این عبارت را حداقل یک بار در طول عمرتان شنیده اید؛ معیارها برای به کار بردن این عبارت متفاوت است و برخی با سو برداشت از این جمله بر این باور هستند که یک زن تنها کاری که در زندگی مشترک باید انجام دهد رسیدگی به خانه،فرزندان و امور خانه است و اگر زنی اینگونه نباشد «زن زندگی» نیست. اما در واقعیت زنِ زندگیِ مشترک بودن خصوصیتی است که همه زنان دارای آن نیستند و این مهم امری کاملا طبیعی در دسته بندی انسان‌ها است. آستانه تحمل، صلح جو بودن، بدبین نبودن، مسئولیت پذیری، معتمد بودن، وفاداری، تندروی نکردن در امور، یک دنده و لجباز نبودن و خیلی خصوصیات دیگر وجود دارد که می‌تواند یک زن یا مرد را به فردی ایده‌آل برای زندگی تبدیل کند یا شخصی که به تنهایی در فضای کار و خانواده انسان خوبی است اما برای حضور در زندگی مشترک ساخته نشده است.

در این مطلب قصد داریم متوجه شویم تاثیر «ماه تولد» بر این ماجرا چیست، با ما همراه شوید.

فروردین؛ باهوش و ماجراجو

شما زنی مستقل ، منطقی و باهوش هستید که تنها می توانید در کنار یک مرد واقعی دوام آورید . شما خیلی زود عاشق فرد دیگری نمی شوید و در انتخاب مرد زندگی تان حساسیت به خرج می دهید .

پس در انتخاب مرد زندگیتان دقت کنید و مردی را انتخاب کنید که هوش و ذکاوت بالایی دارد . وقت تان را بیهوده سپری نکنید و با انجام کارهایی مانند دیدن تلویزیون نگذرانید . فعالیت های جدید را امتحان کنید و سعی کنید مردی را انتخاب نمایید که در ماجراجویی همراه تان باشد.

زن متولد فروردین چه مردی را دوست دارد ؟

مرد دارای اعتمادبه نفس را دوست دارد اما از مرد مغرور بیزار است . او همچنین از یک مرد تنبل ، خودخواه و خودرای نیز خوشش نمی آید و مردی را دوست دارد که در کارهای خانه، دانشگاه به او کمک کند. عاشق بودن بیش از حامی بودن برای یک نظر فروردین به چشم میاید و زن فروردینی عاشق مردی است که در عشق و عاشقی قوی عمل می کند و برایش گل و هدیه می خرد و به او حرف های قشنگ می زند. زن متولد فروردین، در صورت مساعد بودن زمینه در ابراز عشق پیشقدم می شود .

زن متولد فروردین با متولدین این ماه ها سازگار تر است :فروردین،مرداد، مهر، آذر

اردیبهشت:زنان متولد اردیبهشت عاشق پول خرج کردن هستند و خواهان یک زندگی مرفه می باشند به همین علت مرد خسیس را دوست ندارند و عاشق مردان دست و دلباز و بخشنده هستند چرا که بخشندگی برای آنها یکی از معیارهای ازدواج است . آنها زنانی وفادار هستند و برای رابطه عاطفی خود کم نمی گذارند و از همسر خود نیز توقع دارند همین کار را انجام دهد . آنها مردی را دوست دارند که وفادار باشد و بتوانند به او اعتماد کنند.

زن اردیبهشت از چه مردی خوشش می آید؟

زنان متولد اردیبهشت مرد دارای اعتماد به نفس، شجاع را دوست دارد و دوست ندارد مرد ایده آلش برای هر چیزی عذرخواهی کند . زنان اردیبهشتی مردی را دوست دارند که خود واقعیش باشد و این احساس را در آنها ایجاد کندکه فقط او (زن) تنها شخص مورد توجه است. برای به دست آوردن این زن باید تلاش کنید و دوست واقعی او باشید، به حرف هایش گوش دهید.ماه های جور با متولد اردیبهشت:تیر، مرداد، شهریور،آبان و اسفند

خرداد؛ سازگار و روراست

زنان متولد خرداد دارای دو شخصیت متفاوت هستند و باید مردی را انتخاب کنند که سازگار باشد. زیرا این خانم ها گاهی حوصله ندارند با عشقشان حتی تلویزیون تماشا کنند اما گاهی از او انتظار دارند هیجان انگیزترین تفریحات را انجام دهد . این مرد نه تنها باید سازگار باشد بلکه باید روراست باشد و راز دلش را با شما در میان بگذارد.

زن متولد خرداد چه مردی را دوست دارد ؟

مردان مهربانمردانی که خوب گوش می دهندمردانی که شنونده خوب برای گوش دادن به حرفهایشان هستندمردان با اعتماد به نفس بالامردانی که شوخ طبع هستندمردانی که قدردانی می کنندزن متولد خرداد با متولدین این ماه ها سازگار تر است :خرداد، مرداد، شهریور،مهر، آذر،دی و بهمن

تیر؛ مهربان و بالغ

خانم های متولد تیرماه ، زنانی فوق العاده احساسی هستند بنابراین در انتخاب همسر باید دقت کنند و مردی مهربان و حامی را انتخاب کنند تا همیشه مراقب آنان باشد و در هر شرایطی دوست شان داشته باشد. این خانم ها از مردهایی که مدام در حال بازی کردن هستند و با رفتارشان حسادت آنها را برانگیزند، دوست ندارند و مردهایی که به بلوغ و پختگی لازم رسیده باشند را دوست دارند .

زنان تیرماهی به چه مردانی جذب می شوند:

مردان برجسته که با جذبه، تاثیر گذار و قوی هستند.مردی که موقعیت اجتماعی خوبی دارد و یا آینده اندیش است.مردان با اعتماد به نفس دخترهای متولد تیر را عاشق خود می کنند.مردی که خوشحال کردن دیگران را بلد باشد.مردی که احساس امنیت بدهد و مثل یه رهبر همه چیز را هدایت کند.مرد جذابی که شجاع باشد.ماه های جور با متولدین تیر:مرد متولد آبان ، اسفند،اردیبهشت، شهریور ماه

مرداد؛ با انگیزه و حامی

زنان متولد مرداد ماه زنانی با انرژی هستند که همه تلاش خود را برای موفقیت در کارهایشان می کنند . این خانم ها انگیزه کافی برای رسیدن به هدف را دارند بنابراین مردی را می پسندند که با انگیزه و حامی باشد. آنها مردهایی را دوست دارند که با تلاشند و برای ابراز عشق پیشقدم می شوند و از مردهایی که منتظر یک اشاره از آنان هستند ، بیزارند . همچنین در زندگی آنها مردان خجالتی و آرام جایی ندارند.

مرد مورد علاقه ی زن مرداد

زنان مردادی مردی را دوست دارند که در اجتماع محبوب باشد و دیگران او را تحسین کنند.مرد ی که او را غافلگیر کرده و کاری کند هیجان زده شود.مردی که بسیار صادق و وفادار است .آنها مردهای قوی و پرقدرت را دوست دارند.

ماه های جور با متولد مرداد ماهپیوند زن متولد مرداد با مرد فروردینی پیوند موفقی خواهد بود.پیوند زن متولد مرداد با مرد اردیبهشتی بسیارخوب است .پیوند زن متولد مرداد با مرد خردادی خوب است .پیوند زن متولد مرداد با مرد تیرماهی خوب است.پیوند زن متولد مرداد با مرد مرداد ماهی خوب است .پیوند زن متولد مرداد با مرد مهر ماهی خوب است.پیوند زن متولد مرداد با مرد بهمن ماهی خوب است .پیوند زن متولد مرداد با مرد اسفندی ازدواجی خوب است .

شهریور؛ صبور و قدردان

زنان متولد شهریور زنانی مرموز هستند که برای تصمیم گیری های مهم زمان زیادی لازم دارند . این زنان مردانی را انتخاب می کنند که حامی و صبور باشند و به آنها فشار وارد نکنند و در تمام مراحل زندگی همراه شان باشند. آنها مردان شکرگزار و قدردان را دوست دارند و بسیار دوست دارند که همسرشان قدر تلاش هایی آنها را بداند.

زن متولد شهریور چه مردی را دوست دارد ؟

مردی که هم سنگ صبور هم حامی او باشد.مردانی که به احساسات همسران خود احترام بگذارند وآن ها را درک کنند.مردی که با مادرش ارتباط خوبی برقرار کند.مردی که توانایی خندیدن و خنداندن را داشته باشد.مردی که حامی و پشتیبان باشد .

طالع بینی ازدواج زن شهریور با چه ماهی خوب است ؟

ازدواج زن شهریور با مرد فروردین یک ازدواج پر از هیجان است.ازدواج زن شهریور با مرد تیر نیز خوب است و آنها می توانند که یکدیگر را کامل کنند.زن شهریور می تواند با مرد آبان هم رابطه ی هیجان انگیز و پایداری را تجربه کند و ازدواج آن ها بسیار خوب است.ازدواج زن شهریور و مرد ماه دی نیز ازدواج خوبی است.

مهر؛ وفادار و اجتماعی

زنان متولد مهر مردان وفادار را دوست دارند ، اگر چه وفاداری خواسته تمام زنان است اما آنها می خواهند که همسرشان 100 درصد به او وفاردار باشد. این خانم ها بسیار باهوش هستند که همیشه در حال فکر کردن می باشند ، آنها اگر لحظه ای به مرد زندگی شان شک کنند ، او دیگر جایی در قلبشان نخواهد داشت. خانم های متولد مهر ، مردانی اجتماعی را که با دیگران به راحتی ارتباط برقرار کنند را دوست دارند.

زن متولد مهر چه مردی را دوست دارد؟مردی که به عشق کلاسیک اعتقاد داشته باشد و احساسات قلبی خود را به بیرون بریزد.مردی که برای اظهار عشق و علاقه از خلاقیت خود استفاده کند.مردی که خسیس نیست و دست و دلباز است .مردی که بیان منطقی و مودبانه دارد و برای احساسات او ارزش قائل است .زن متولد مهر با چه ماهی ازدواج کند؟مرد فروردین ،خرداد ،تیر ،مرداد ،شهریور ،مهر ،آذر،اسفند

آبان؛ قوی و احساساتی

خانم های متولد آبان ماه زنانی قوی هستند که تنها مردانی را انتخاب می کنند که مانند خودشان قوی باشند . مرد زندگی آنها باید از مسائل سیاسی و فلسفی سر در آورد چرا که آنها دوست دارند با شریک زندگیشان گفتگوی سیاسی کنند و اطلاعات خود را به اشتراک گذارند. آنها مردی را دوست دارند که از زندگی لذت ببردو احساسات را به خوبی درک کند .

زن آبان باید با چه مردی ازدواج کند؟مردی که احساسات عمیق او را درک کرده و بتواند با سردی ها و ویژگی های اخلاقی منحصر به فردش به شیوه ی درستی برخورد کند.

مردی که عشق و محبت را به اوشیوه ی درستی انتقال دهد.

مردی که دارای خصوصیات اخلاقی مثل متانت ، وفاداری ، قدرت احساس باشد.

ازدواج زن متولد آبان با چه مردی موفق است ؟زن آبان و مرد فروردین ازدواج موفقی خواهند داشت .زن آبان و مرد خرداد نیز ازدواجی خوب و موفق را تجربه خواهند کرد.ازدواج زن آبان و مرد تیر ازدواجی سرشار از موفقیت خواهد بود.ازدواج زن آبان و مرد مهر نیز به سعادت و خوشبختی می رسد.زن آبان و مرد اسفند ازدواجی سرشار از هیجان خواهند داشت.

آذر؛ نفوذپذیر و شوخ طبع

مردان ایده آل آذر ماهی ها مردانی احساساتی که دائما از عواطف خود سخن می گویند، نیستند بلکه آنان مردان منطقی را که در شرایط مختلف بهترین تصمیم را می گیرند دوست می دارند . آنها مردانی را دوست دارند که قادر باشند مهارت های خود را در هر شرایطی به کار گیرند. از دیگر ویژگی های مردان ایده آل آذری شوخ طبعی است ، کسی که بتواند بخندد و بخنداند.ازدواج زن متولد آذر با چه مردی خوب است ؟آذر با فروردین، خرداد، مهر و بهمن

دی؛ سخت کوش و مستعد

متولدین دی ماه افراد سیاستمداری هستند .آنها مردان سخت کوش و پر تلاش را دوست دارند که تمام هفته خود را با کار کند و آخر هفته را با آنها به بازی و خوشگذرانی بگذراند. آنها به اهداف، محدودیت های زمانی اهمیت زیادی می دهند و دوست دارند مرد مورد نظرشان نیز به این ویژگی ها اهمیت دهد و در کار و اهداف زندگی جدی باشد و آنها را حمایت کند. بخشی از زندگی آنها کار است اما آنها در زندگی خود به خوش گذرانی نیز اهمیت می دهند و بهترین خوشگذرانی ها را دارند.

مردی که صمیمی باشد و رفتارهای خارج از عرف نشان ندهد.به ظاهر خود اهمیت دهد.پولدار باشد.خودکفا و معتمد به نفس باشد.نا امید نباشد .

زن متولد دی با چه مردی ازدواج خوب دارد ؟ازدواج زن دی با مردان اردیبهشت، خرداد، تیر و شهریور ازدواج خوبی است.

بهمن؛ جذاب و عاقل

خانم های متولد بهمن افرادی خلاق، فریبنده و با احساس هستند که به ظاهر اهمیت می دهند و علشق مردانی می شوند که به ظاهر خود اهمیت داده و جذاب هستند . همچنین برای آنها ذهن خلاق طرف مقابل مهم است و مردان عاقل را بهترین تصمیمات را در مواقع مختلف مسی گیرند ، دوست دارند.

زن متولد بهمن چه مردی را دوست دارد ؟مردی که از جهت شخصیتی، هوش و درک کلی با او برابر باشد.دوست داشتنی، اجتماعی، شوخ طبع، باهوش و جذاب باشد.گوشه گیر و تنها نباشد .از نظر هوش با او برابری کند .روراست، صمیمی و بی ریا باشد.جروبحث، پرخاش نکند.

پیوند زناشویی بهمن با کدام ماه ها خوب است ؟بهمن با خرداد، مرداد،آذر و اسفند

اسفند؛ دلسوز و مشوق

زنان متولد اسفند بسیار مهربان و دارای قلبی بزرگ هستند که به دیگران محبت می کنند ، آنها دوست دارند که شریک زندگیشان نیز مردی مهربان و دلسوز باشد که احساسات را به خوبی درک کند و به او آرامش دهد . شما در کنار مردی احساس خوشبختی خواهید کرد که مشوق های خوبی هستند تا احساساتی تر، کنجکاوتر و هنرمندتر عمل کنید.

زن اسفند با مرد چه ماهی ازدواج با سعادت دارد؟

ازدواج زن اسفند با مرد اردیبهشت ازدواجی بسیار خوب است.ازدواج زن متولد اسفند با مرد متولد ماه تیر نیز ازدواجی همراه با خوشبختی و سعادت خواهد بود.ازدواج زن متولد اسفند با مرد متولد مرداد نیز خوب است.ازدواج زن اسفند با شهریورنیز بسیار خوب و موفق است.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 37989

  • ناشناس

    بنظر بنده.دختر متولد بهمن ماهی برای انتخاب شریک زندگی بهترین گزینه هستند. چون واقعا سخت کوش و وفادار و دارای محبت و دوست داشتنی هستند.زن بهمنی هر چه دارد. برای زندگی شان و بچه هایشان و شاد کردن محیط خانواده تلاش میکنند.زن بهمن ماهی میشه گفت بهترین شریک زندگی برای شوهرانشان و پشت و پناه فرزندان و خانواده شان هستند. زن بهمنی به مال ونیا اهمیت نمی دهند. و دروغ نمی گویند. صادق و صداقت سر اوحه زندگی شان هست.

    • نرگس

      مرد اردیبهشتی فوق العاده است ولی برعکس زن متولد بهمن یک دیو است

    • ناشناس

      سلام همه ی متولدین بهمن متأسفانه انجوری نیستند

  • ناشناس

    سلام
    پس متولدین ماه های دیگه چی شدن
    اونا هیچ ویژگی خوبی برا ازدواج ندارن ینی!!؟

    • ناشناس

      این چیزا همش دروغ و چرت فکر کردین مردم حرف شما رو باور می کنند یعنی اونی که متولد شهریور زن بدی ست یا مهربون نیست یا دروغ میگه یعنی• این حرف ها همش الکی و دروغ فکر کردین مردم مثل خودتون این حرف های الکی رو باور می کنند برین خودتون گول بزنید

    • Elina

      👌👌👏👏

    • ناشناس

      ,👌👌👏👏👏👏

  • ناشناس

    سلام به همگی
    به نظرمن متولدین همه ی ماه هاخوبند، هیچ اعتقادی به خصوصیات ماه ها ندارم. به نظرمن خصوصیات هرفرد به تربیت خانوادگی ومحیطی که زندگی میکنه ارتباط داره.

    • من لوکی هسدم.. از ازگارد

      بالاخره به ماه تولدم بهمن امیدوار شدم (: در ضمن ماه های دیگه هم ویژگی های خیلی خوبی دارن مثلا مامان من شهریوریه خونه رو اون گرم میکنه اینقد با نشاط و بشاشه

    • ایرانی

      همش چرت،همسرم فروردین که بهش اشاره نشده بازدید بگم که بهترین شریک زندگی م چه ربطی به ماه داره انسان ازریشش بایدسالم باشه،

  • سمیه

    خب بقیه ماهها چی ؟
    اصلا از روی چه منبعی این مطالب را می نویسید؟
    همه اش دروغ و بی ربط تو همه ماها همه جور اخلاق و سلیقه وجود داره
    اگر اینجور که شما نوشتید پس تو هیچ ماهی نباید مرد ایده آل وجود داشته باشه

  • ماشالله

    تیرماهی الکی بابا

  • ناشناس

    همش دروغ و چرند تخیلات ذهن نویسنده

  • محمود

    جالبه اولین گزینه زدین تیرماهی، در حالی که همین زن تیر ماهی به راحتی منو ول کردو رفت و براحتی اهل دروغ گفتن بود، به نظر من خصوصیات افراد هیچ ربط به ماه و برج ندارد، هرادم در خانواده و در جامعه خصوصیاتش شکل میگیره

    • ناشناس

      سلام بهمه من هر کا متی رو نگاه می کن در مورتیر ماهی بد نوشتید ببخشید من تیر ماهی هستم و
      اصلن دوست ندارم کسی درمورد تیر ماهی ها این جوری حرف بزنه

  • مونا

    همه‌ی ماه‌ها خصوصیات خوب و بد دارند و رفتار خوب و بد انسان بستگی به انسانیت ، خداشناسی ،محیطی که در آن تربیت شده و اراده خود فرد دارد.انسان باید همواره در تلاش باشد تا خصوصیات خوبش را تقویت و خصوصیات بدش را کمرنگ کند.خداوند توانا به انسان عقل و شعور داده تا بر حسب منطق رفتار کند.

  • ناشناس

    بی ربطه حرفهاتون

  • اکبر

    با احساسات جماعت بازی نکنید
    از کدوم منبع یا کتاب این چرت و پرتها در آوردین
    اسم کتاب یا نویسنده رو بنویس
    همه ما انسان هستیم بفهم . عاقل باش
    هیچکسی رو با نوشته هات ناراحت نکن

  • رعنا

    خردادم

  • الهام

    براساس کدوم منطق دسته بندی شد آبانی ها پس چکارن؟!

  • علی

    هیچ ربطی به ماه تولد ندارد این حرفها در مورد ماه تولد مغازه ای برای پول درآوردن وسیاه کردن زندگی دیگران است همه چیز به تربیت یک انسان دارد

  • صدرا

    اینجا درمورد زنان ودختران متولد بهمن اغراق شده .متاسفانه دحتران متولد بهمن پایبندی زیادی به چارچوب خانواده ندارند که در مباحث روانشناسی فردی و حتی طالع بینی هندی چینی وایرانی هم ذکر شده البته هستند تعدادی که از خانواده اصیل و تربیت یافته هستند فرق میکنه ولی اگه در خانواده بی ریشه لاابالی و با فقر فرهنگی بزرگ شده باشند عذابی الیم هستن.طبق تجربه شخصی

    • ناشناس

      موافقم

    • ناشناس

      کاملا درست فرمودین

  • مهشید

    به نظر من اکثرخانوم ها خاص و صبور و مهربونن...البته تو تمام ماه ها خوب و خوبتر هست...این تفکیک درست نیست و ذهنیت یک سری از آقایون بهانه جو رو تخریب میکنه

  • عبدو

    زنان متولدماه آبان بهترینن😊

    • ناشناس

      منم ب ماه اعتقادی ندارم اینا همه باورا غلط زندگی هستش

    • ناشناس

      بله آبانی ها بهترینن باهات موافقم

  • صدرا

    اکثریت دختران متولد بهمن وابستگی به خانواده ندارند و..

  • مریم

    سلام پس بقیه ماه ها چطور یعنی اونها خوب نیستن این چیزا اصلا حرفای الکی هست من اصلا این حرفا رو قبول ندارم

  • مریم

    فروردینی عالیه بی نقص وفادار عاشق و احساسی❤

    • رامین

      منم فروردینی هستم ما فروردینی ها عالی هستیم عالی.

    • ناشناس

      ایول این شد خوب گفتی🥰

  • مریم

    دی ماهی از همه اینا بهتره اینهمه چرت گفتید

  • سعید ازتبریز

    حرفهاشون مفته میخوان سرگرم کنن همه مارا به تربیت خانواده مونده خانمم آذر ماهی خیلی هم دوستش دارم واوهم همینطور منو زندگیمون

  • M

    بنظر من ک یه پسرم ...هیچ ربطی به ماه تولد نداره ...شاید شباهت هایی بهم داشته باشن ولی بازم همه مثل هم نیستن ولی بنظر من عشق فقط دختر فروردینی عین مادره برات

  • مریم

    همش چرت

  • ناشناس

    دی ماهی اگه باشی بهترینه

  • ناشناس

    به نظرم اردیبهشتیها اکثریت خانمهای خوبی هستند وفدار بساز ونجیب ومدیرومهربونو........هدچی دوروبر من بوده اینجوری بودن

    • ناشناس

      👏👏👏👏👏

  • ناشناس

    پناه برخدا همه خوب مابد🤔😕

  • لیلا

    خرداد ماهی هست خوب يا نه

  • محمد

    بهتر بود مطلبی مینوشتید که بهترین زنان یا مردان تربیت شده در چه خانواده هایی هستند. یا لقمه از دست کدام پدرو مادر گرفته اند. نه متولد کدام ماه یا سال.

  • ناشناس

    مضحک ترین وبی بنیادترین حرف و تحلیل همین رویکرد است که نه تنها بنیان علمی ندارد بلکه اساسا با منطق علمی منافات و مغایرت اساسی دارد . این نظر یعنی نفی نقش شخصیت ، تربیت ، بنیانهای ژنتیکی، محیط ، نظامهای معنایی ، ساختار خانوادگی ، ایمان ، دانش و سطح سواد ، نظام فرهنگی ، پیشینه و تجارب فردی، ...... و دهها عامل دیگر که در فرایند شکل گیری منش و ساختار شخصیت یک فرد دخالت دارند . تاسف برای کسانی که برای پول حاضرند با ذهن و ضمیر مردم و جوانان بازی کنند . راههای بهتری برای زندگی کردن و پول درآوردن وجود دارد کمی از افکار منفی خارج شوید نسیم انسانیت خواهد وزید .

  • ناشناس

    اردیبهشتا پس کوشن

  • دخی غمگین

    من بهمن هستم

  • Saeed

    همش چرنده به عنوان مثال تیرماهی بی وفاترینه کی گفته با وفاست

  • ناشناس

    من یک دختر تیر ماه را دیدم که هم به وفا بی ادب زندگی یک پسر را ویران کرد خدا اززش نگذره تو زندگیش خیرو بهره نبینه انشالله

  • هادی

    کمتر چرندیات به خورد مردم بدین

  • مرتضی

    بسیار عالی و واقعی

  • نگار

    من خیلی اعتقادی به این حرفا ندارم ولی خداییش هم هر چی خوندم و دیدم درست بوده واسه مشخصات متولدین هرماه.مثلا این مطالب واقعا در مورد اسفندماهی ها صدق میکنه

  • ناشناس

    تیرماهی که اصلا صدق نمیکنه اینایی که نوشتین

  • امیر

    پس بقیه چی ؟تیرماهی کلا الگیه چون اصلا وفادار نیستن چند نفر از فامیل نزدیک رو دیدم که بله ،،،

  • ناشناس

    خصوصیات اخلاقی و شخصیتی متاثر‌ازژنتیک وتربیت ومحیطی که درآن رشد میابد( خانواده مدرسه واجتماع)

  • نورا

    پس اسفند ماه چی
    واقعا که

    • ویدا اسفند اهواز

      اسفند که رتبه دوم هستش نورا

  • کوروش ،

    سلام عرض ادب ،،بنظر من بهترین زن رو میتونه مرد بسازه ،،با صداقت و راستگویی ،،همسر عزیز و زیبای من متولد ماه شهریور هستن ،،او در حد بی نهایت وفادار ،،مهربان ، دلسوز ،یه خانم تمام عیار هستش و برای دخترها گلم ،دینا جان و فادیا جان مادر فوق‌العاده خوب و با گذشتی هستش ،،،در یک کلام میتونم بهتون قسم بخورم که همسر زیبا و نازنین من ،،شیوا جان خودش رو فدا و وقف ما خانواده ش کرده ،،از همین جا دست گل همسر خوب و مهربونم رو می‌بوسم همسر من متولد شهریور هستش

    • ناشناس

      خوشبحال شیوا ک همسر مهربون و قدرشناس و فهمیده ای مث تو داره
      ما که بدشانس بودیم واز اینجور مردا ندیدیم

  • دنیای بیسکویت

    دنیای بیسکویت

  • یه زن

    منم شهریوریم خیلی باوفا و بساز بودم ولی شوهر سابقم در حقم نامردی کرد .

    • ناشناس

      منم فروردینیم بخدا اینقد که خوبی میکنم درحق شوهرم وخانواده اصلا قدرنمیدونه متاسفانه خیلی‌ نامرده

    • امیر

      البته اگر تعریف از خود نباشه منم خیلی باوفا هستم، خداییش با اون همه بلایی که سرم آورد و بی‌وفاییی که کرد، من هیچ وقت بهش خیانت نکردم آخه اصلاً تو مرامم نیست. اعتقاد من اینه که وقتی آدم با کسی عهد میبنده دیگه لزومی نداره که با فرد دیگه‌ای وارد رابطه بشه. راستی ببخشید تو کامنت قبلی من خیلی بی مقدمه رفتم سر اصل مطلب و شماره براتون گذاشتم. عذر میخوام آخه دلم خیلی پره و احتیاج به یه همدم دارم که درکم بکنه و چون شماهم شهریوری هستید و شهریوریها این خصوصیات رو دارن من جسارت کردم، البته اگر شما خودتون الان با کس دیگه‌ای رابطه ندارید. ممنون میشم که چه پایه هستید و چه پایه نیستید خبرش رو به من بدید. با تشکر

  • ناشناس

    خرداد ماه جطور

    • ناشناس

      بنظرم فقط زنای خردادی عالی هستن چند شخصیتی هستن خیلی خوبن ثبات زندگی رودارن خیلی مهربونن وخیلی خوش اخلاقااا وهمیشه با وفا هستن بهترین زنان ماها فقط خردادیا هستن چون واقعااا خردادی زیاد دیدم همشون رفتار واخلاقیاتشون مثل همه

  • نارسیس

    ممنون از شما مطلب جالبی بود
    من خودم تیرماهی هستم اما به نظرم درسته که صورت های فلکی و ماه های تولد ممکنه تا حدودی روی خلق و خوی افراد تاثیر داشته باشه اما زیاد موافق این موضوع نیستم که بگیم خوب یا بد بودن افراد صرفا به ماه تولدشون بستگی داره هر ماه تولدی ممکنه یه سری افراد خوب یا بد داشته باشه این موضوع بیش از اینکه صرفا متاثر از ماه تولد باشه بستگی به شخصیت و اصالت افراد داره که بیشتر در گرو تربیت خانوادگی افراد هست نه صرفا ماه تولدشون

  • احمد

    خانم های همه ی ماه ها بهترین هستن

  • ممد حسین

    البته تاثیر خیلی کمی ماه و روز و سال تولد که داره مخصوصا تو رشد بدنی ولی محیط و وراثت و شخصیت و خانواده و آموزش و تربیت مخصوصا تربیت که فرق بین سه درجه رذل و انسان و آدم را میسازه نظر شخصی و تفریحی من از پایین برید به بالا بر عکس چیزی که گفته شده

  • S

    سلام به نظرمنم اصلااین حرفاواقعت نداره همه خصلت های خوب وبدبه تربیت ومحیط خانواده وبه منش وذات اون آدمه.آدمهای خوب هیچ وقت هیچ وقت درصددنیستن که خوبی خودشونوبه نمایش بزارن همه چی دردرونشونه مگرمردم خودشون به خوبیهای اوناپی ببرن باآرزوی پاکی وصداقت وراستی برای همه ی مردم عزیزم

  • ناشناس

    من يه تیر ماهی هستم اون جوری که خودم رو میشناسم واقعا درست است ولی حیف شریک زندگیم قدرمو نفهمیدو نمیفهمه

  • ناشناس

    والاازنظرمن دل هیچکی ونشکنید حرفای بی اساس وبی پایه نزنیدهرماهی که متولدشدی یکی ازروزای خوب خدابوده حقیقتاهرماهی هم آدم خوبشوداره هم آدم بدشو بدبودنم مادرزادی نیس بلکه این روزگاره که میتونه ازفرشته دیوبسازه وازدیوفرشته بستگی داره همین

  • رویا

    چرا بیخود نوشتید ،پس ماه‌های دیگه چی میشن ،شهریوریها از نظر من بهترینن

  • ناشناس

    بهترین دخترویازن متولد ماهی می باشد که جز تقویم نیست.یعنی چرت وپرت نگید تمام دخترها یه جورایی مشکل روانی دارن .تعدادیش تا 5سال اول ازدواج مشخص میشه و بقیه هم از 5سال دوم به بعد .فقط وفقط همین.

  • ۰۹۰

    سلام من یه پسرم بنظر من عشق فقط دختر فروردینی واقعا هم عشقته هم مادرته و هم.....عاشقشم

  • ۰۹۰

    سلام من یه پسرم .عشق فقط دختر فروردینی

  • نادر

    عشق است خانوم آبانی رو

  • آسمان

    36سال تابه الان ازخداعمرگرفتم وصددرصدچیزی ک تمام این سالهابهم ثابت شده فقط یک چیزه اونم
    ذات وسرشت خوبه که نصیب هرکسی نشده ونمیشه چراوچطورش هم فقط خدامیدونه
    دیگه نه ماه تولده نه به اجدادهزاران ساله س
    اول واخرذات وقلب❤

ارسال نظر