متولدین کدام ماه زیباترند؟

متولدین هر ماه را در ادامه مطلب به ترتیب زیبایی بیشتر برای شما آورده‌ایم.

متولدین کدام ماه زیباترند؟

هرکسی به اندازه خود زیبا است و اینکه می‌خواهیم به شما بگوییم متولدین کدام ماه زیباترند، دلیل بر زیبا نبودن بقیه افراد متولد در ماه‌های دیگر نیست.

بیشتر بخوانید: متولدین کدام ماه بیشتر خیانت می‌کنند؟

اینکه بگوییم متولدین کدام ماه زیباترند به این معنی نیست که متولدین بقیه ماه‌ها زشت‌ترند یا اینکه همه متولدین آن ماه زیبا هستند؛ بلکه میانگین ظاهری افراد زیبا در آن ماه نسبت به بقیه بیشتر بوده است.

متولدین هر ماه را در ادامه به ترتیب زیبایی بیشتر برای شما آورده‌ایم.

رتبه اول متولدین اسفند ماه

براساس اطلاعات موجود متولدین اسفند زیباترین افراد در بین ماه‌های دیگر هستند. اسفند ماهی‌ها که ماهی سنبل ماه تولدشان است، به دلیل داشتن مو، پیشانی و ابروی زیبا در بین بقیه افراد زیباترند. بیشتر اسفند ماهی‌ها چشمان نافذ دارند که اگر به آنها خیره شوید ممکن است اسیر آن‌ها شوید.

رتبه دوم متولدین مرداد ماه

متولدین مرداد چشمان زیبا و بینی کوچک دارند و سنبل ماه‌شان شیر است که خود نماد زیبایی است. صورت متولدین مرداد بیضی و دوست داشتنی است و رنگ چهره آنها به دلیل درخشندگی بسیار زیبا به نظر می‌آید و اغلب آنها یا لپ دارند یا در کنار چال گونه، لب های ظریفی دارند.

با شاخصه هایی که گفتیم در کنار مدل موهای خاص، متولدین مرداد برای هرکسی جذاب هستند و جلب توجه می‌کنند.

رتبه سوم متولدین مهر ماه

سنبل متولدین مهر ماه ترازو است. متولدین مهر هم مانند متولدین مرداد دارای صورتی بیضی هستند اما پیشانی آنها که اکثرا خمیده است زیبایی زیادی به چهره داده است. اگر کسی گرفتار ابرو و چشم متولدین مهر ماه شود جای تعجب ندارد مخصوصا که اکثر آنها موهایی نرم و با طراوت دارند.

رتبه چهارم متولدین آذر ماه

سنبل متولدین آذر ماه کمان است. چشمان متولدین آذر ماه سرشار از هیجان و عشق است. متولدین آذر ماه با آن موهای پرپشت و ضخیم همیشه جلب توجه می‌کنند و کسی نیست که آنها را ندیده بگیرد.

رتبه پنجم متولدین خرداد ماه

دوپیکر که خود نماد زیبایی است، سنبل متولدین خرداد ماه است. متولدین خرداد چهره‌ای ظریف دارند و بیشتر انگار صورت عروسک‌ها را از روی آنها ساخته‌اند.

موهای پرموج متولدین خرداد ماه در کنار چشمان عمیق و براق به چهره عروسکی آنها ظرافت خاصی داده است. آنها بسیار عاشقانه زندگی می‌کنند که همین باعث زیبایی لبخند آنها می‌شود.

رتبه ششم متولدین شهریور ماه

سنبله که نماد متولدین شهریور ماه است. نگاه متولدین شهریور حالت کنجکاوی دارد و لب های آنها با ظرافتی که دارند به چهره‌شان زیبایی خاصی داده است. هرچند اسکلت‌بندی آنها ظریف است و جذاب اما کمی چشمان‌شان آنها را غمگین نشان می‌دهد.

رتبه هفتم متولدین آبان ماه

سنبل آبان ماه عقرب است. آنها صورتی گرد دارند و هیکل و استخوان بندی آنها جذابیت خاصی به متولدین آبان داده و در کنار آنها، موی زیبا و حجیم جذاب ترشان کرده است.

رتبه هشتم متولدین اردیبهشت ماه

گاو نر سنبل متولدین اردیبهشت ماه است. دلسوز بودن اردیبهشتی ها را می‌توان در چهره دوست داشتنی آنها حس کرد مخصوصا در کنار چشم و موی جذابشان. حالت موها و چشمان آنها کاملا زیبا و تماشایی است. بسیاری به راحتی جذب متولدین اردیبهشت ماه می‌شوند.

رتبه نهم متولدین فروردین ماه

قوچ، با آن چهره مصمم و قوی و البته زیبا نماد متولدین فروردین است. نظم خاصی در صورت متولدین فروردین دیده می‌شود و  حالت صورت آنها متناسب و منظم است. ظاهر قدرتمند در کنار چشمان جذاب آنها را زیبا کرده البته ابروهای پر آنها کمی آنها را خشمگین نشان می‌دهد.

رتبه دهم متولدین دی ماه

بز سنبل متولدین دی ماه است. اخلاق و رفتار متولدین دی ماه بیشتر از چهره به آنها زیبایی داده، آنها موهای کم پشتی دارند و به دلیل داشتن ابروی پرپشت و ضخیم، ظاهری عصبانی و خشن دارند.

رتبه یازدهم متولدین بهمن ماه

سنبل متولدین بهمن ماه دلو است. صورتی خط‌کشی شده و چشمان بزرگ آنها کمی خشونت به چهره داده اما براقی چشم‌ها به آنها جذابیتی داده است.

رتبه دوازدهم متولدین تیر ماه

سنبل متولدین تیر ماه خرچنگ است. چشمان متولدین تیر ماه اکثر افراد را جذب می‌کند و صورتی گرد دارند.

دیگر رسانه ها

کدخبر: 8166

ارسال نظر