رپورتاژ

لیست بهترین هتل های کادیکوی شهر استانبول (معرفی 5 هتل)

 لیست بهترین هتل های کادیکوی شهر استانبول (معرفی 5 هتل)

استانبول پر از محله‌های لوکس با ظاهر اروپایی است که قطعا اقامت داشتن در آن‌ها برای شما لذت خوبی را به همراه دارد. اما محله‌هایی در استانبول وجود دارند که با ظاهر قدیمی و بافت خاص خودشان، هنوز هم جزء محله‌های محبوب محسوب می‌شوند.

اگر به بافت قدیمی و آسیایی استانبول علاقه مند هستید، ما محله کادیکوی را برای رزرو هتل استانبول پیشنهاد می‌کنیم. محله کادیکوی با قدمت بسیار زیاد و مردمانی مهربان و یک بازار قدیمی و خاص، می‌تواند برای افرادی که بیشتر به بافت قدیمی استانبول علاقه مند هستند تا بافت اروپایی این شهر، گزینه خوبی برای اقامت باشد.

هتل های کادیکوی شهر استانبول می‌توانند به شما لذت یک اقامت آرام و بدون دغدغه را بدهند. چرا که این محله هنوز هم به عنوان یکی از محله‌های آرام و خاص استانبول شناخته می‌شود.

محله کادیکوی شهر استانبول؛ محله‌ای خاص با یک بازار فوق العاده

قدمت محله کادیکوی شهر استانبول به بیش از 7000 سال پیش باز می‌گردد. این محله دارای خیابان‌های قدیمی و تو در تو است که هر کدام لذت فوق العاده‌ای را در هنگام قدم زدن برای شما به وجود می‌آورند.

محله کادیکوی دارای یک بازار قدیمی است که به نام سه شنبه بازار شناخته می‌شود. هر وسیله و ابزاری که بخواهید را می‌توانید از طریق این بازار پیدا کنید. بوی کهنگی در بازار کادیکوی ترکیه به راحتی احساس می‌شود. ترکیب بوهای مختلف در بازار کادیکوی، فروش محصولات متنوع با قیمت مناسب و ... می‌توانند به شما لذت خرید عالی را در شهر استانبول بدهند.

بهترین هتل های کادیکوی شهر استانبول

حالا که با محله کادیکوی شهر استانبول آشنا شدید، برای سفر به استانبول و داشتن اقامت در این شهر باید اقدام به رزرو هتل‌های کادیکوی استانبول کنید. تنوع هتل های کادیکوی شهر استانبول کم نیست، ولی اگر می‌خواهید که هتل‌های خوب و باکیفیت را در این محله رزرو کنید با ما همراه باشید. در ادامه مقاله لیستی از بهترین هتل های کادیکوی شهر استانبول ترکیه را برای شما می‌آوریم.

هتل ویندهام گرند استانبول
هتل ویندهام گرند استانبول

هتل ویندهام گرند استانبول (Wyndham Grand Istanbul Kalamış Marina Hotel)

هتل ویندهام گرند استانبول، یکی از هتل‌های ۵ ستاره استانبول می‌باشد. این هتل در بخش آسیایی استانبول و محله کادیکوی واقع شده است. می‌توانید اتاق‌هایی با منظره دریا و یا اسکله را رزرو کنید. هر یک از اتاق‌ها دارای امکانات مختلفی مانند قهوه ساز و چای ساز، وای فای رایگان، پخش کننده تلویزیون و ... می‌باشند.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید در هتل ویندهام گرند استانبول، 8 رستوران و کافی شاپ متفاوت وجود دارد. در هر یک از این رستوران‌ها نیز غذاهای بین المللی و خاص رزرو می‌شوند.

همچنین می‌توانید خارج از اتاق‌های این هتل، از خدماتی مانند تناسب اندام، اسپا، استخرهای سرپوشیده و روباز استفاده نمایید. یکی دیگر از ویژگی های این هتل این است که به راحتی می‌توانید از طریق این هتل به پارک کالامیس دسترسی داشته باشید.

 

آدرس: Fenerbahçe, Fener Kalamış Cd. No 38, 34726 Kadıköy/İstanbul, Türkiye

شماره تلفن: +۹۰ ۲۱۶ ۴۰۰ ۰۰ ۰۰

هتل سوادیه استانبول
هتل سوادیه استانبول

1.هتل سوادیه (Hotel Suadiye)

هتل سوادیه استانبول یکی از هتل های کادیکوی شهر استانبول است که به صورت 4 ستاره به شما خدمات ارائه می‌کند. این هتل در کنار دریای مرمره واقع شده است. به همین خاطر در هر یک از اتاق‌های این هتل می‌توانید از منظره خیره کننده دریا و جزیره لذت ببرید.

هتل سوادیه دارای رستوران با منوی متفاوت است. می‌توانید صبح خودتان را با یک صبحانه متفاوت در هتل آغاز کنید و در نهایت با خوردن یک غذای خوش طعم در آخر شب، شبتان را به پایان برسانید.

این هتل دارای سونا و مرکز تناسب اندام است. می‌توانید از وای فای رایگان در هتل‌های سوادیه برای ارتباط گرفتن با اعضای خانواده خودتان استفاده کنید.

هر یک از اتاق‌های این هتل دارای تلویزیون‌های ماهواره‌ای، مبل‌هایی برای نشیمن و مینی بار هستند. در خارج از هتل نیز می‌توانید از استخر و مرکز تناسب اندام برای ورزش کردن استفاده کنید.

آدرس: Suadiye Mh., Bağdat caddesi, Plaj Yolu Sk. No: 27, 34740, Kadıköy/İstanbul, Türkiye

شماره تلفن: +90 216 445 84 24

هتل دابل تری استانبول
هتل دابل تری استانبول

2.هتل دابل تری (DoubleTree By Hilton Istanbul)

هتل دابل تری یکی از هتل های کادیکوی شهر زیبای استانبول است که با بهترین خدمات 5 ستاره، به شما لذت یک اقامت خوب کنار دریا را می‌دهد.

کلیه اتاق‌های این هتل دارای منظره دریا هستند. در اتاق‌های هتل حمام آب گرم، دستگاه قهوه ساز و تهویه مطبوع قرار دارند. همچنین می‌توانید از اینترنت در اتاق‌های این هتل استفاده نمایید.

اگر اهل پیاده روی نزدیک ساحل هستید، باید بگوییم که از هتل دابل تری به اندازه 4 دقیقه با ساحل فاصله دارید. پس می‌توانید هر زمانی که خواستید از هتل برای پیاده روی در ساحل و دسترسی به بازار کادیکوی استفاده کنید.

این هتل دارای باشگاه تناسب اندام است که می‌تواند برای افرادی که باید در طول سفر ورزش کنند، مورد استفاده قرار گیرد. حمام ترکی، اتاق ماساژ و ... از جمله امکانات این هتل محسوب می‌شوند.

آدرس: Beyazıt, Ordu Cd. No: 31, 34130 Fatih/İstanbul, Türkiye

شماره تلفن: +۹۰ ۲۱۲ ۴۵۳ ۵۸ ۰۰

3.هتل هیلتون استانبول (Hilton Istanbul Kozyatagi)

هتل هیلتون استانبول، یکی از هتل‌های لوکس و 5 ستاره کادیکوی است. این هتل نزدیک به ایستگاه مترو واقع شده و به راحتی می‌توانید از طریق آن به فرودگاه دسترسی داشته باشید.

این هتل دارای رستوران و کافه بار است. می‌توانید از رستوران‌های این هتل برای میل کردن غذاهای سنتی خاورمیانه استفاده کنید. همچنین، منوی قلیان نیز در این هتل وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید. رستوران این هتل دارای برنامه‌های سرگرمی مانند موزیک زنده است.

هر یک از اتاق‌های هتل هیلتون دارای کتری برقی، مینی بار، کانال‌های ماهواره‌ای، تلویزیون و ... می‌باشند که می‌توانید از آن‌ها استفاده نمایید. در هر اتاق از هتل هیلتون یک گاوصندوق وجود دارد که می‌توانید وسایل شخصی خودتان را در آن‌ها نگهداری کنید.

باشگاه بدنسازی، سونا و جکوزی نیز در این هتل وجود دارند که می‌توانید به صورت رایگان از آن‌ها استفاده کنید.

آدرس: Sahrayı Cedit, Batman Sk. No: 4, 34734 Kadıköy/İstanbul, Türkiye

شماره تلفن: +۹۰ ۲۱۶ ۴۶۸ ۰۰ ۰۰

هتل بیوتل کادیکوی
هتل بیوتل کادیکوی

4.هتل بیوتل (Byotell Hotel Istanbul)

هتل بیوتل استانبول، یکی از هتل های کادیکوی شهر استانبول است. این هتل در بخش آسیایی استانبول واقع شده و دارای اتاق‌های لوکس و منحصر به فردی است. می‌توانید به راحتی جلوه شهر را از اتاق‌های این هتل مشاهده کنید. هر یک از اتاق‌ها دارای چشم انداز فوق العاده، تخت خواب، تلویزیون و مبلمان مدرن هستند.

در هتل بیوتل امکان استفاده از کلاس‌های ورزشی مانند ایروبیک وجود دارد. همچنین مهمانان می‌توانند از استخر و سالن تناسب اندام نیز استفاده کنند. شاید برای شما جالب باشد اگر بدانید در این هتل شیرینی‌های خوش طعم و محلی نیز به شما ارائه می‌شوند.

آدرس: Kozyatağı, Saniye Ermutlu Sk. No: 3, 34742 Kadıköy/İstanbul, Türkiye

شماره تلفن: +۹۰ ۲۱۶ ۵۷۱ ۶۱ ۰۰

از کجا بهترین هتل های کادیکوی شهر استانبول را رزرو کنیم؟

اگر قصد رزرو هتل‌های کادیکوی شهر استانبول را دارید، باید به یک سایت معتبر که تنوع زیادی از این هتل ها را در اختیار شما قرار می دهد، استفاده کنید.

سایت بوکینگ امکان رزرو انواع هتل‌های کادیکوی ترکیه را با قیمت مناسب به شما می‌دهد.

منبع: ایسنا

دیگر رسانه ها

کدخبر: 97952

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر