رپورتاژ

نرم افزار های اتصال دوربین مداربسته به گوشی

نرم افزار های اتصال دوربین مداربسته به گوشی

قابلیت نظارت از راه دور یکی از ویژگی‌های محبوب سیستم‌های مدار بسته به ‌شمار می‌رود. دیدن تصاویر، دسترسی به دوربین‌ها و مدیریت آن‌ها برای کاربران جذابیت زیادی دارد. دسترسی به دوربین‌های مدار بسته نه تنها برای کاربران جذاب است، بلکه این موضوع باعث شده کاربران برای انتقال تصاویر و دسترسی به آن‌ها از طریق تلفن‌های همراه به دنبال بهترین نرم افزار‌های انتقال باشند.

نرم افزار‌های انتقال تصویر، امکان رصد مکان مورد نظر از طریق دوربین مداربسته تحت بستر اینترنت را برای کاربران فراهم کرده‌اند. ما در این مطلب تصمیم داریم بهترین نرم افزار‌ های دوربین مداربسته برای موبایل را به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید!

نرم افزار iVMS-۴۵۰۰

یکی از نرم افزار‌های انتقال تصویر، نرم افزار iVMS-4500 است. این نرم افزار با قابلیت انتقال تصاویر دوربین‌های مدار بسته به گوشی‌های اندرویدی امکان دسترسی به مکان‌های مختلف را برای کاربران فراهم می‌کند. این دوربین‌ها روی سیستم عامل‌های اندرویدی با ورژن 0.4 یا بالاتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. نرم افزار نام برده برای پخش زنده از طریق دستگاه‌های NVR و DVR، نظارت از راه دور، مدیریت تصاویر، کنترل دوربین PTZ، پخش فایل‌های ضبطی، کنترل خروجی زنگ هشدار کاربرد دارد.

این نرم افزار را می‌توان روی سیستم عامل اندروید به راحتی نصب کرد و دوربین‌های مداربسته را تحت کنترل گرفت. نرم افزار iVMS-4500 می‌تواند رزولوش‌های زیر را پشتیبانی کند:

  • 800*480

  • 854*480

  • 960*540

  • 720*1280

  • 1280*1920

در رابطه با استفاده از این نرم افزار این مسأله را فراموش نکنید که هنگام پخش زنده، کیفیت تصاویر با سرعت اینترنت رابطه مستقیمی دارد. ضمن اینکه عملکرد تلفن همراه هم در این مسأله دخیل است. در صورتی که قادر به دیدن تصاویر به صورت واضح نیستید، باید بیتریت، رزولوشن و فریم ریت را کاهش دهید.

نرم افزار Hik-Connect

یکی از نرم افزار‌ های دوربین مداربسته برای موبایل، نرم افزار Hik-Connect است. این نرم افزار، سرویسی جدید برای دوربین‌های مداربسته و گوشی‌های موبایل به شمار می‌رود. امکان مشاهده تصاویر به صورت زنده یا ضبط‌شده به کمک این اپلیکیشن‌ در هر مکان و هر زمانی فراهم شده است. ضمن اینکه زمان به صدا درآمدن آلارم سیستم برنامه، نرم افزار نام برده نوتیفیکیشنی به گوشی تلفن همراه ارسال می‌کند. این نرم افزار دارای قابلیت‌های بسیار زیادی است، از جمله آن‌ها می‌توان به قابلیت استفاده از صدای دوطرفه، لاگین از طریق اثر انگشت و‌ مانیتورینگ زنده اشاره کرد.

نرم افزار های دوربین مداربسته

نرم افزار HilookVision

این نرم افزار چندکاره است و می‌توان آن را برای دستگاه‌های DVR و NVR، دوربین‌های تحت شبکه به کار برد. این دستگاه قابلیت‌های ویژه‌ای دارد، از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به ضبط تصاویر مداربسته، بازپخش تصاویر از راه دور، پخش زنده تصاویر، امکان جستجوی تصاویر و بک آپ‌گیری از فایل‌ها اشاره کرد.

ساختار این نرم افزار بسیار انعطاف‌پذیر بوده و رابط کاربری، کاربر پسندی دارد؛ از همین رو در میان کاربران بسیار محبوب است و در پروژه‌های نظارتی بزرگ و کوچک استفاده می‌شود.

نرم افزار Smart PSS

از دیگر نرم افزار‌ های دوربین مداربسته برای موبایل می‌توان به نرم افزار Smart PSS اشاره کرد. این نرم افزار قابلیت پشتیبانی از فرمت‌های فشرده‌سازی تصاویر 256 و H.264 را دارد. پشتیبانی از قابلیت‌های تصویری همچون HeatMap و شمارش افراد جزو ویژگی‌های خاص این دوربین‌ها به شمار می‌رود.

نرم افزار iViewer

نرم افزار iViewer برای انتقال تصویر دوربین‌های مدار بسته به کار می‌رود. به کمک این نرم افزار کاربران دوربین‌های مدار بسته می‌توانند از راه دور دوربین‌های مداربسته را تحت کنترل خود بگیرند.

این نرم افزار رابط کاربری ساده‌ای دارد و می‌توان بیش از 100 دوربین مدار بسته را به کمک آن مدیریت کرد. نرم افزار iViewer قابلیت دسترسی به صدای دو طرفه را برای کاربران فراهم می‌کند. علاوه بر آن کاربران می‌توانند با این نرم افزار بازپخش ویدیو‌ها را مشاهده کنند و عکس فوری بگیرند.

نرم افزار EZVIZ

یکی از محبوب‌ترین نرم افزار‌ های دوربین مداربسته برای موبایل، نرم افزار EZVIZ است. سیستم‌های نظارت تصویری در هر جای دنیا که باشند را می‌توان از طریق این نرم افزار مدیریت کرد. نرم افزار گفته شده برای استفاده در دستگاه‌های NVR و DVR مناسب بوده و یکی از محبوب‌ترین مزایای آن پشتیبانی از تمامی برند‌های دوربین مدار بسته است.

از دیگر مزایای نرم افزارهای EZVIZ می‌توان به قابلیت مشاهده زنده تصویر‌ها، سیستم هشدار تشخیص حرکت و امکان بازپخش تصاویر اشاره کرد. نکته جالب در مورد این نرم افزار قابلیت مشاهده تصاویر دوربین مدار بسته در تاریکی است. ضمنا با این نرم افزار می‌توانید به قابلیت Two-Way Audio دسترسی داشته باشید.

نرم افزار Eye ۴

اگر به دنبال یکی از بهترین نرم افزار‌ های دوربین مداربسته برای موبایل هستید، نرم افزار Eye 4 انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. این نرم افزار تصاویر دوربین‌های مداربسته را از دستگاه‌های DVR دریافت کرده و در گوشی‌های تلفن همراه نمایش می‌دهد.

شما به کمک این نرم افزار می‌توانید تمامی تصاویری که توسط دوربین‌های مدار بسته ضبط می‌شود را مشاهده کنید. ضمن اینکه این نرم افزار می‌تواند دوربین‌های تحت شبکه را هم پشتیبانی کند. البته که نرم افزار Eye 4 رابط کاربر پسندی دارد و کار کردن با آن بسیار ساده است. از ویژگی‌های خاص این نرم افزار می‌توان به پشتیبانی از سرور کلود و امکان ذخیره‌سازی تعداد زیادی از تصاویر اشاره کرد.

نرم افزار Reolink

این نرم افزار یکی از نرم افزار‌ های دوربین مداربسته برای موبایل با سیستم عامل اندورید و ios است. نرم افزار Reolink رابط کاربری ساده‌ای دارد و با همین رابط کاربری ساده توانسته نیاز‌های کاربران را به خوبی برطرف کند. نرم افزار نام برده قابلیت مدیریت و پشتیبانی از دوربین‌های تحت شبکه را هم دارد و به کمک آن می‌توان بیش از 16 دوربین مدار بسته را کنترل کرد. نرم افزار Reolink می‌تواند تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌های مدار بسته را روی گوشی‌های تلفن همراه ذخیره کند.

نکته‌ای که هنگام استفاده از این نرم افزار‌ها باید به آن توجه کنید، این است که نرم افزار گفته شده تنها می‌تواند دوربین‌های تحت شبکه را مدیریت کند. ضمن اینکه به غیر از دستگاه NVR از دستگاه دیگری پشتیبانی نمی‌کند. تصاویر ضبط شده موجود روی حافظه دوربین از طریق این نرم افزار قابل مشاهده هستند. قابلیت کنترل دوربین‌های متحرک و دریافت آلارم‌های تشخیص حرکت از امکانات نرم افزار نام برده هستند.

نرم افزار های دوربین مداربسته

جمع‌بندی

در این مطلب به معرفی نرم افزار های دوربین مداربسته برای موبایل پرداختیم. همانطور که دریافتید در حال حاضر امکان مدیریت و کنترل دوربین‌های مدار بسته از طریق بستر اینترنت و به کمک نرم افزارهای فوق برای کاربران فراهم شده است.

فروشگاه دوربین مداربسته آریاهوشمند 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 84560

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر