رپورتاژ

بهترین گوشی های میان رده سامسونگ در سال ۲۰۲۳

در این مقاله از سایت موبایل استقلال یکی از بزرگترین فروشگاه های خرید گوشی و لوازم جانبی موبایل می خواهیم بهترین گوشی های میان رده سامسونگ در سال ۲۰۲۳ را به شما معرفی کنیم.

بهترین گوشی های میان رده سامسونگ در سال ۲۰۲۳

در این مقاله از سایت موبایل استقلال یکی از بزرگترین فروشگاه های خرید گوشی و لوازم جانبی موبایل می خواهیم بهترین گوشی های میان رده سامسونگ در سال ۲۰۲۳ را به شما معرفی کنیم. در سال ۲۰۲۳، با توجه به رقابت شدید بین شرکت های تولید کننده گوشی، سامسونگ نیز در بخش میان رده ها خود، دست به ساخت انواع گوشی های جدیدی زده است. این گوشی ها با قیمتی معقول و ویژگی هایی که بیشتر کاربران از یک گوشی میان رده انتظار دارند، توانسته اند محبوبیت خود را در بازار افزایش دهند.

در این مقاله بهترین گوشی های میان رده سامسونگ در سال ۲۰۲۳ را معرفی و مورد بررسی قرار می دهیم. اگر به دنبال خرید گوشی سامسونگ هستید، این مطلب برای شما بسیار مفید خواهد بود.

گوشی سامسونگ A۱۴ ۵G

یکی از بهترین گوشی های میان رده سامسونگ که در ۴ ژانویه ۲۰۲۳ ( ۱۴ دی ماه ۱۴۰۱ ) وارد بازار گوشی‌های هوشمند شد ، گلکسی A14 5G سامسونگ است. این گوشی با نمایشگر ۶.۶ اینچ از نوع PLS LCD و رزولوشن ۱۰۸۰ در کنار رفرش ریت ۹۰ هرتز عملکرد قابل قبولی را نسبت به هم رده هایش دارد.

تراشه بکار رفته در این گوشی اگزینوس ۱۳۳۰ در یک نسخه و در نسخه دیگر دایمنسیتی ۷۰۰ است که مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۳ و رم ۴ الی ۸ گیگابایت ارائه شده است. در پنل پشتی این گوشی یک صفحه تخت را می بینیم که دوربین سه گانه بر روی پنل پشتی به شکل ستونی قرار گرفته‌اند. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل از نوع لنز واید در کنار دو لنز ۲ مگاپیکسل از نوع لنز اولترا واید و تشخیص عمق تصویر قرار دارد.

شرکت سامسونگ برای گوشی A14 5G از باتری غیر قابل تعویض توسط کاربر از نوع لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت و فست شارژ ۱۵ واتی در نظر گرفته است که در نسخه پایه که نسخه ۶۴ گیگابایت با رم ۴ گیگابایت است قیمت این گوشی ۱۹۹ دلار می باشد که جز گوشی های ارزان قیمت سامسونگ به حساب می آید.

گوشی سامسونگ F۰۴

 

بهترین گوشی های میان رده سامسونگ  سال ۲۰۲۳

یکی دیگر از جدیدترین گوشی های سامسونگ در سال ۲۰۲۳ ، گوشی سامسونگ گلکسی F04 است. این گوشی هم در تاریخ ۴ ژانویه ۲۰۲۳ توسط برند سامسونگ ارائه شده است. نمایشگر ۶.۵ اینچ از نوع PLS LCD صفحه نمایش این گوشی را تشکیل داده است که از رزولوشن ۷۲۰p پشتیبانی میکند. قلب تپنده این گوشی را پردازنده هلیو P35 در بر گرفته است که سیستم عامل اندروید ۱۲ دارد و حافظه رم ۴ گیگابایتی بر روی این گوشی قرار گرفته است. اگر قصد خرید گوشی سامسونگ را دارید یکی از بهترین مدل ها و جدیدترین گوشی های سامسونگ F۰۴ است.

این گوشی در پنل پشتی خود دو دوربین به شکل ستونی دارد که بر روی پنل پشتی بدون استفاده از ماژول قرار گرفته اند. البته این گوشی جزو گوشی های ارزان قیمت سامسونگ می باشد پس نباید انتظار دوربین های بسیار با کیفیتی را داشته باشیم. دوربین ۱۳ مگاپیکسل به عنوان دوربین اصلی این گوشی در پنل پشتی قرار گرفته است که دارای لنز واید می باشد و در کنار آن یک لنز تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی قرار دارد. این گوشی با حافظه ۶۴ گیگابایت و با پشتیبانی از کارت حافظه طراحی و ارائه شده است که حدود قیمت ۹۰ یورو دارد. شرکت سامسونگ برای این گوشی از یک باتری لیتیوم پلیمری غیر قابل تعویض توسط کاربر با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است که فست شارژ ۱۵ وات دارد.

گوشی سامسونگ A۷۳

بهترین گوشی های میان رده سامسونگ در  ۲۰۲۳

اگر شما هم به دنبال خرید موبایل هستید می‌خواهید هزینه کمتری برای آن در نظر بگیرید می توانید یا از گوشی های میان رده سامسونگ استفاده کنید و یا به خرید گوشی کارکرده سامسونگ از فروشگاه موبایل استقلال بپردازید. اگر به دنبال گوشی های میان رده جدید سامسونگ هستید یکی از بهترین گوشی های میان رده سامسونگ در سال ۲۰۲۲ که قطعاً سهم فروش خوبی هم در سال ۲۰۲۳ خواهد داشت گوشی گلکسی A۷۳ است.

این گوشی در تاریخ ۲۲ آوریل ۲۰۲۲ عرضه شد که سیستم عامل اندروید ۱۲ با رابط کاربری OneUI ۴.۱ دارد. نمایشگر این گوشی ۶.۷ اینچ از نوع Super AMOLED Plus است چه رفرش ریت ۱۲۰ هرتز دارد و از رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۳۹۳ پیکسل در هر اینچ بهره مند شده است و نسبت نمایشگر به بدنه حدود ۸۷ درصد دارد.

این گوشی یکی از گوشی های میان رده بسیار خوب سامسونگ است که در مقایسه با رقیب های هم قیمتش حرفی برای گفتن دارد. دوربین یکی دیگر از نقاط قوت این گوشی می باشد. بر روی پنل پشتی این گوشی دوربین چهارگانه را داریم که بر روی یک ماژول مستطیل شکل هم رنگ با پنل پشتی به شکل ستونی قرار گرفته‌اند.

 دوربین ۱۰۸ مگاپیکسل ، به عنوان دوربین اصلی این گوشی از نوع لنز واید با حالت فوکوس خودکار با تشخیص فاز و لرزشگیر اپتیکال تصویر است که در کنار خود از یک لنز ۱۲ مگا پیکسل اولترا واید و دو لنز ۵ مگاپیکسل از نوع لنز ماکرو و تشخیص عمق تصویر استفاده می کند. سامسونگ برای دوربین سلفی این گوشی از یک لنز ۳۲ مگاپیکسل از نوع لنز واید ۲۶ میلیمتری استفاده کرده است. در قسمت باتری هم یک باتری غیر قابل تعویض توسط کاربر از نوع لیتیوم پلیمری و ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بر روی این گوشی استفاده شده است که فست شارژ ۲۵ وات دارد.

 

دیگر رسانه ها

کدخبر: 76976

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها

      ارسال نظر